Gösfiske Långsvan Västmanland - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gösfiske Långsvan Västmanland

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Gösfiske Långsvan Västmanland

    Har möjlighet att fiska en del i långsvan i sommar har hört att det ska finnas Gös där, har tillgång till båt, Någon som fiskat gös i långsvan?.
    Några tips vad som är bra där?
    Senast ändrad av Balooo; 2007-07-04, 01:39.

  • #2
    Hej!
    Jag vet egentligen inte så mycket om Långsvan men kontakta någon av snubbarna i Teamglory, vet att de brukar fiska där. www.teamglory.se
    Lycka till och rapportera gärna hur det gått, är själv sugen att dra dit båten och prova någon gång.
    //Cole
    http://sportfisher.se

    Kommentera


    • #3
      Ursprungligen postat av Cole Visa inlägg
      Hej!
      Jag vet egentligen inte så mycket om Långsvan men kontakta någon av snubbarna i Teamglory, vet att de brukar fiska där. www.teamglory.se
      Lycka till och rapportera gärna hur det gått, är själv sugen att dra dit båten och prova någon gång.
      //Cole
      Tack för tipset/ Balooo

      Kommentera


      • #4
        har båt där men jag brukar mest poppa gädda =) men som sagt medlemmar i teamglory brukar fiska där annars kan du möjligtvis fråga "kaparn" (fd medlem i teamglory) om tips om man säger nå....honom hittar du möjligvis bakom disken nu iaf på Jormas fiske & fritid.

        Kommentera


        • #5
          Vibrerande wobblers brukar fungera bra så som t.ex. Thunderstick, djupgående bomber och Predator sandviper.

          Kommentera


          • #6
            Måste lyfta den här tråden igen har nu fiskat en del i Långsvan efter gös och det gick väldigt trögt minst sagt, det var först när jag provade att jigga efter gös som det lossnade.

            Så det verkar vara en metod som funkar bra där.

            Kommentera


            • #7
              Får man fråga vart ni var i sjön?

              Kommentera


              • #8
                Ingen som vart där den senaste tiden?
                Fick nån gädda på 3,3 o abborre sist jag var där som var i söndags..

                Kommentera


                • #9
                  Fiskade i Långsvan idag fick ett par mindre gösar men annars dött, ett bra ställe är från sundet hållet utanför andra och tredje ön finns ett par djuphålor där jag fått en hel del gös på jigg.

                  Kommentera


                  • #10
                    Skall undersökas nu när man har skaffat sig ett ekolod =) vart det nån bild ?

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Kenbohman, 2023-08-13, 21:44
                    2 svar
                    326 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Kenbohman  
                    Arbetar...
                    X