Fiske nära hallstahammar/kolbäck - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske nära hallstahammar/kolbäck

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiske nära hallstahammar/kolbäck

Hej jag är bara 15 bast ås jag undrar om det finns bra fiskevatten i närheten. Jag har moped så jag kan åka en bit jag brukar fiska vid Strömsholm,Mölntorp,Bakom intra (bästa stället jag fiskat på hitills) jag är ute efter det mesta och både flugfiske och spinn o mete Tar gärna emot tips för dom områden jag redan nämnt :P

Bakom Intra kan du vara kul att fiska. Brukade meta med agn där blev mycket gädda. Sitter man fortfarande på den stora stenen?

Strömsholms forsen har jag mest erfarenhet och det är väl den plats i närheten jag rekomenderar vid land fiske. Där kan man fiska det mesta och få rätt bra också.

Annas har du Borgåsundsbron. Brukar kunna leverera en del gös.

Sen beror det lite på vad bra platser. Brukar stå vid hästbron i Strömsholm på sommaren med ul-spö och en liten spinnare. Får abborre runt 1-2hg inga stora men hur kul som helst.
    Perra Karlsson
    Team Fishfire

Kommentera

Ja man sitter på stenen fortfarande och det dras gäddor med agn som aldrig förr kompisen fick en 6kg gädda nu i sommras. Tack för tipsen var faktiskt till strömsholm i sommras och plocka aspar vid hästbron på spinnare fick en 6 st efter leken såklart

Kommentera

Rätt häftigt att det går så pas stor gädda där med tanke på att det inte är särskilt stort vatten
        Perra Karlsson
        Team Fishfire

Kommentera

Vilken sida om dammen vid intra ni beskriver?.

Kommentera

Åk upp till ålsätra och meta lr spinnfiska lite, har kommit upp gädda över 10 där och en massa asp.

Kommentera

Vilket vatten är det vid ålsätra?

Kommentera

Är det före eller efter kraft stationen?...Eller hur kan man orientera sig från kraftstationen..
                Senast ändrad av matgus; 2011-06-13, 20:22.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                X