va uppe vid en sjö i närheten typ 5-6 centermeter is men frysser nog på undern natten ska upp och tästa lite imon
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Isläget I västra götalands län?
Collapse
X
-
Jag åker iallafall iväg och chansar nu till helgen
I Uddevalla-området låg isarna tidigt och där borde de ha växt väldigt bra nu under senaste veckan. Närmare Göteborg är det mer osäkert och beror mycket på lokala förhållanden. Men med den vinden vi har nu och de kalla, stjärnklara nätterna så växer isen mycket snabbt när sjöarna väl lägger sig...
Bara att hoppas att helgens tilltänkta sjöar har minst 5 cm...
Gädda, karp och sutare... all the way!
Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!
Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar
Kommentera
-
Var i guttasjön förra vintern. Totalt fck vi 8 gäddor. 7 av dom på 5+. Verkar vara ett bra vatten där.. Bor ju på Göta så jag har ju nästan gång avstånd med.Ursprungligen postat av mrlyden Visa inläggHehe jag vet var dom tog 14 kilosen
Ligger nog is på alla småsjöarna, frågar är bara fall man kan gå på den? Till helgen ska det nog gå bra om man är försiktig. Åsunden har jag hört att det låg is på i förra veckan inne i vikarna.Sluta snacka, ut o fiska..
Kommentera
-
Skönt för er att slippa all jävla snö som dessutom isolerar bort all påbyggnadUrsprungligen postat av grindpalm Visa inläggJag åker iallafall iväg och chansar nu till helgen
I Uddevalla-området låg isarna tidigt och där borde de ha växt väldigt bra nu under senaste veckan. Närmare Göteborg är det mer osäkert och beror mycket på lokala förhållanden. Men med den vinden vi har nu och de kalla, stjärnklara nätterna så växer isen mycket snabbt när sjöarna väl lägger sig...
Bara att hoppas att helgens tilltänkta sjöar har minst 5 cm...
sigpic
Kommentera
-
Ja det är riktigt grymt där. Körde ni med mört eller?Ursprungligen postat av mcben Visa inläggVar i guttasjön förra vintern. Totalt fck vi 8 gäddor. 7 av dom på 5+. Verkar vara ett bra vatten där.. Bor ju på Göta så jag har ju nästan gång avstånd med.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av iMikac, 2024-11-29, 14:58
|
20 svar
1 245 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg