Fisketokig i Eskilstuna söker lite fiskesällskap - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fisketokig i Eskilstuna söker lite fiskesällskap

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fisketokig i Eskilstuna söker lite fiskesällskap

Hallå där!

Jag är en 33 årig "fisketok" från Eskilstuna.
    Har båt som ligger i Kvicksund och är ute var och varannan dag och jiggar efter Gös.
    Har fiskat "aktivt" i ett par år skulle gärna komma i kontakt med fler som gillar att fiska och vill hänga med ut på Mälaren i desperata försök att fånga Gösen..
    Konstigt nog så är det mest Gös jag fångat under dessa två år.. Gäddor och Aborre har det varit sämre med.
    Men vore kul med någon som kan ge lite mer tips och bra fiskeplatser..

Bara skicka ett pm om du/ni vill ut på Mälaren och fiska någon dag!

Mvh Micke

Ursprungligen postat av Mikaell Visa inlägg
    Hallå där!

Jag är en 33 årig "fisketok" från Eskilstuna.
    Har båt som ligger i Kvicksund och är ute var och varannan dag och jiggar efter Gös.
    Har fiskat "aktivt" i ett par år skulle gärna komma i kontakt med fler som gillar att fiska och vill hänga med ut på Mälaren i desperata försök att fånga Gösen..
    Konstigt nog så är det mest Gös jag fångat under dessa två år.. Gäddor och Aborre har det varit sämre med.
    Men vore kul med någon som kan ge lite mer tips och bra fiskeplatser..

Bara skicka ett pm om du/ni vill ut på Mälaren och fiska någon dag!

Mvh Micke
    Hej Micke!

Juho heter jag och är bosatt i Eskilstuna. Jag är ute och fiskar var och varannan dag tillsammans med en kompis. Dock har vi inte ekonomi till att skaffa en stabil båt för fiske och båtplats. Vi fiskar för det mesta på Mälaren och även inne i stan och Skjulsta. Ligger din båt nära Mälby/Ängsholmen? Jag skulle gärna vilja följa med och fiska när tillfället slår till, kan tänka mig att kompisen också skulle vilja följa med. Skicka ett PM ifall det lockar intresse.

Mvh Juho

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
    X