Ber ödmjukast om överseende med att jag inte presenterar min enkla person mer uttömmande, med djupgående text och avbildning i form av fotografi
Men det känns inte aktuellt liksom, eftersom jag sällan surfar in på fiskesnack.com. Jag är fanatisk flugfiskare, inte för att det är "bättre" än andra metoder utan för att flugfiske är min grej. Om jag får för mig att jag vill ha en stor id så binder jag en fluga jag tycker känns "idig". Men det blir mest "traditionellt" flugfiske, helst i strömmande vatten. Om jag kunde skulle jag jaga älg med flugspö. Typ.
Jag har säkert 30 gamla spinn- och haspelspön i förrådet, från tiden innan jag blev galen (flugfiskare). Men, ett fiske som jag behållit från pojkåren är spinnfiske efter abborre, med UL. Dessutom har jag barn, när jag fiskar med dem blir det blandat fiske. Jag har stenkoll på flugfisket, men sämre koll på annat fiske. Därför kollar jag fiskesnack ibland, för tips på tex utrustning eller metoder. Så jag tänkte att vafan jag reggar ett konto så jag kan skriva i forumet...
På vintern fiskar jag sällan, jag brukar binda flugor och dricka maltwhisky istället. Men jag är djävligt sugen på att ta upp lite isfiske igen.
Skitfiske!
Men det känns inte aktuellt liksom, eftersom jag sällan surfar in på fiskesnack.com. Jag är fanatisk flugfiskare, inte för att det är "bättre" än andra metoder utan för att flugfiske är min grej. Om jag får för mig att jag vill ha en stor id så binder jag en fluga jag tycker känns "idig". Men det blir mest "traditionellt" flugfiske, helst i strömmande vatten. Om jag kunde skulle jag jaga älg med flugspö. Typ.Jag har säkert 30 gamla spinn- och haspelspön i förrådet, från tiden innan jag blev galen (flugfiskare). Men, ett fiske som jag behållit från pojkåren är spinnfiske efter abborre, med UL. Dessutom har jag barn, när jag fiskar med dem blir det blandat fiske. Jag har stenkoll på flugfisket, men sämre koll på annat fiske. Därför kollar jag fiskesnack ibland, för tips på tex utrustning eller metoder. Så jag tänkte att vafan jag reggar ett konto så jag kan skriva i forumet...
På vintern fiskar jag sällan, jag brukar binda flugor och dricka maltwhisky istället. Men jag är djävligt sugen på att ta upp lite isfiske igen.
Skitfiske!

Kommentera