Danne is in da house! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Danne is in da house!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Danne is in da house!

    Hej på er!

    Jag heter Daniel och bor i en by utanför Piteå, närmare bestämt Sjulnäs, med min son Wilmer.
    Har fiskat en del förr, men detta stannade av mer eller mindre under några år, till förmån för min son och jakten.
    Men nu har sonen uppnått den "härliga" åldern 6 år, och han börjar kunna och vilja följa med och fiska och hunden har fått flytta till en vän till oss, för att ta det lugnt sina sista år.

    Är rätt taggad inför att ta upp detta intresse igen. Hoppas kunna ta del utav andras kunskaper och erfarenheter på detta forum och dess användare.

    Har mest fiskat i insjöar, älvar och bäckar, med spinn, haspel och fluga. Är rätt grön på flugspö, trots att jag haft det under ganska många år. Har endast en budget-uppsättning, men hoppas på att glida in lite djupare på det. När jag fiskat med fluga, så har jag tyckt bäst om adrenalinet som torrflugefisket kunna erbjuda.

    I sommar har jag och sonen mest inriktat oss på att komma igång med hans fiske. Han har fått sitt första riktiga haspelspö och blivit riktigt duktig. Några gäddor har allt fått följa upp. Så jag hoppas att detta intresse växer än mer hos honom, så att vi kan följas i framtiden.

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
X