Gädd- och borrfiskare från Jönköping - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gädd- och borrfiskare från Jönköping

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Gädd- och borrfiskare från Jönköping

    Hej alla goa!

    Martin heter jag, och kommer från Habo utanför Jönköping. Har huvudsakligen fastnat för gädda och abborre vad det gäller fisket. Mestadels blir det jerkbait och jiggfiske, men jag gillar att testa så mycket olika metoder som det bara går. Fiskar lite överallt, men Stråken (Mullsjö) samt Munksjön (mitt i Jönköping) är två favoritvatten.

    Bor tillsammans med min sambo och min förstekapten Shaggy Click image for larger version

Name:	IMAG1710.jpg
Views:	1
Size:	805,1 KB
ID:	1816757
    (Bilden: Kapten efter en lång dag på sjön)

    Har hållt på med fiske sedan jag var liten, men än så länge har de riktigt stora lyst med sin frånvaro. Men icke är jag bitter för det! Fiskar oftast åtminstone en heldag i veckan, och snart ska det väll löna sig.

    Hoppas att jag ska komma i kontakt med lite sköna människor här på forumet, och hojta bara till om ni blir fiskesugna. Jag är alltid sugen på att testa nya vatten, liksom att visa mina egna favoritpölar för den som vill.

    "jag tror egentligen att fisken bryr sig ganska lite om väder, färgen på våra beten eller inspinningshastighet. De vill helt enkelt bara jävlas!"

    Skitfiske!
    //Martin AKA Sviskonet

  • #2
    Hej! Här finns det intresse för en fisketur någon dag! Bor själv vid risbrodammen inte så långt från Habo. Fiskar mest jerkbait, och en del jigg/spinnare. Hojta till om du är sugen!

    Kommentera


    • #3
      Gott, fiske i alla dess former är som balsam för själen. Själv har jag snöat in mig de senaste åren ( lite beroende på säsong ) flötmete efter vitfisk, trolling och extremt amatörsmässig vertikaljiggning efter gös.

      Kommentera

      Foton

      Collapse

      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

      Relaterat

      Collapse

      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

      Arbetar...
      X