Hallå där! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hallå där!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Hallå där!

    Hallå!
    Jag heter Tina och är snart 24år, bor där man bor länge tillsammans med min hund & katt.
    Är döv, och är med i fiskeförening för döva i Dalarna, är sekreterare där och sitter i valberedningen i Sveriges Dövas Sportfiskeförening.

    Alltid haft fiskeintresse men inte riktigt fått möjligheten att prova på fisket ordentligt förrän för 1,5år sedan
    och då har jag mestadels tävlat i internationell- & traditionell mete, samt pimpel. Nu har jag börjat ta ut svängarna mer iom att jag fått mer kunskap, erfarenhet och dessutom fler vänner med samma intresse.

    Regnbåge på 2,2kg är den största jag dragit upp hittills (ifjol höst), fjuttigt för 99% av medlemmarna här men för mig var det stort

    Hejsvejs!

  • #2
    Välkommen! Det är inte bara storleken på fisken som räknas. Eftersom du sysslat med tävlingsmete har du ju inte direkt inriktat dig på att fånga "den stora fisken".

    Jag ser fram emot inlägg från dig. Du har säkert mycket kunskap som jag med andra saknar. Det är det som är det fina med Fiskesnack - vi delar med oss av tips och tricks. Är det någon som vet hur man får igång trög fisk så är det en tävlingsmetare.
    sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

    Kommentera


    • #3
      Välkommen hit!
      Säger som ovan, det ä ju inte storleken som räknas:-)
      Hoppas du kommer att trivas här!
      //C
      http://sportfisher.se

      Kommentera


      • #4
        Välkommen!

        Och vill du vet litet om flugfisket? Så titta in på flugfiske sektionen bara.
        What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

        Kommentera

        Foton

        Collapse

        Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

        Relaterat

        Collapse

        Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

        Arbetar...
        X