NY här som älskar flugfiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

NY här som älskar flugfiske

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • NY här som älskar flugfiske

    Hej,fiskat sedan barnsben fram till idag då jag är 47år ,åker på semester till norra Sverige för fiske efter Harr,Öring ,Röding varje år och siktar på att finna resesällskap för i år samt Kolahalvön om två år.
    Spenderar mycket tid vid Helgeån i Småland strax väster om Älmhult,sätet för IKEA alla varmt välkomna att höra av er om ni önskar slå följe till ngt av nämnda alternativ även Helgeån,själv bor jag i Olofström i Blekinge.
    Med vänlig hälsning Peter

  • #2
    Trevligt!

    Välkommen hit.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

    Kommentera


    • #3
      Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inlägg
      Trevligt!

      Välkommen hit.
      Tackar så mycket. Vet du någon som skulle vilja följa med på fiske i Helgeån i Småland, regnbåge, öring och där finns en och annan harr?
      / Char

      Kommentera


      • #4
        Välkommen hit! Hoppas du finner forumet trevligt
        sigpic

        Kommentera


        • #5
          Ursprungligen postat av Char Visa inlägg
          Tackar så mycket. Vet du någon som skulle vilja följa med på fiske i Helgeån i Småland, regnbåge, öring och där finns en och annan harr?
          / Char
          Låter trevligt!

          Hade gärna följt med självt. Men tyvärr så tillåter inte mitt smärre handikapp efter att ha blivit påkörd för några år sedan att jag går i litet besvärligare terräng eller att jag vadar.

          Men du hittar säkert folk som vill hänga på ändå.
          What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Relaterat

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Arbetar...
          X