Halloj alla glada fiskare :) IM BACK! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Halloj alla glada fiskare :) IM BACK!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Halloj alla glada fiskare :) IM BACK!

Tja alla fiskare!

har varit bannad under en längre tid men är nu här igen efter godkännande från Bergman! ska följa reglerna numera kan jag lova.

Kan berätta lite om mig själv.

Mitt namn är Simon, 23 år gammal och fiskat sen jag var liten men fisket låg på is ett tag men sen jag fyllde 18 har det bara varit predator fiske i huvudet på mig!

Kör allt från jerkbait till jigg och har nog testat alla beten som finns just nu inom jerkbait kategorin samt alla tailar som finns på marknaden just nu (då jag säljer och köper mycket så har jag nog testat allt som finns på marknaden just nu.) dock kör jag ej fluga och ädelfiske dock så har jag fiskat det ofta men inget som jag tycker SLÅR predator fiske efter tex; gädda, gös och abborre.

Bor i Stockholm och mitt PB ligger just nu på 8,5kg 108cm som tog en Big bandit shallow i sthlm's skärgård som tog förra sen sommaren 2012.

Abborre PB ligger på 1,5kg 45cm som jag tog förra sommaren, och Gös fjuttiga 2kg

Träffar gärna nya fiske intresserade och delar erfarenheter så tveka inte och skicka mig ett PM om ni undrar något eller bara vill ta ett fiske pass? visar ni mig era ställen visar jag mina smultron ställen

Kommer inte på något mer nu så det får räcka för nu

Skitfiske så länge!
    Senast ändrad av JiggSimon; 2013-06-11, 19:39.

Halloj!
    Fiskar Abborre och Gädda

Kommentera

välkommen!

håller med dig lite, inte mycket som slår predatorfiske! dock så är ändå öringfiske bland det härligaste man kan göra, både för sinne, kropp och själ och rekorden ska vi inte prata om, är hästlängder bakom dig!

nåja, kul att du kommit tillbaka till detta forumet och skitfiske på dig

Kommentera

Får man fråga varför du blev bannad?
        You can't buy happiness but you can buy fishing gear and that's kind of the same thing

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av JohannElBe, 2022-04-25, 13:10
        2 svar
        278 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Robespierre  
        Arbetar...
        X