Hej-Specimenmetare Blekinge! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hej-Specimenmetare Blekinge!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hej-Specimenmetare Blekinge!

Tjena,tjena..
    Ny här då, pigg 43åring som har specimenfiskat sedan barnsben. Bosatt i Blekinge sedan ett par år tillbaka. Jobbar inom sportfiskebranschen. Har några schyssta PB men vill alltid förbättra dem.. Försöker smyga in några pass mellan jobb, fru, barn, hund m.m. .. sulle vara kul att komma i kontakt med likasinnade då man är omgiven av flugfiskenötter på jobbet Tight lines! mvh Rikki

Trevligt! Välkommen Nu bor jag inte i Blekinge men om du drar till skåne så kan du PM:a om eventuella tips.
    KNÆK OG BRÆK

http://trosansfiske.blogspot.se/

Kommentera

Vart i blekinge bor du =)?
      Jag bor i Karlskrona och fiskar i princip varje dag efter jobbet...
      Fiskar mycket efter gädda, abborre men har tröttnat på det då det inte är någon vidare utmaning... Så jag letar efter havsöring nu.
      Kika in på min fiskeblogg: www.silverpiken.com/ Skriver mestadels om havsöring samt gäddfiske.

Kommentera

Hej Jonnten! Bor i Karlshamn men flyttar till Mörrum nästa Måndag Balkongutsikt över Mörrumsån blir fint. Går enorma öringar i Mörrumsån just nu och vattentemperaturen är på väg ner åt rätt håll. Kommer att lägga en del tid på gös och gädda i ån på mete närmaste veckorna, kanske en och annan sen färna också.

Kommentera

Ursprungligen postat av Rikki Visa inlägg
          Hej Jonnten! Bor i Karlshamn men flyttar till Mörrum nästa Måndag Balkongutsikt över Mörrumsån blir fint. Går enorma öringar i Mörrumsån just nu och vattentemperaturen är på väg ner åt rätt håll. Kommer att lägga en del tid på gös och gädda i ån på mete närmaste veckorna, kanske en och annan sen färna också.
          Det låter ju riktigt målande! Jag hade tänkt att komma upp till mörrumsån och försöka kroka några öringar/laxar när vattentemperaturen sänks lite
          Jaha där ser man! Så det finns gös där också?
          Kika in på min fiskeblogg: www.silverpiken.com/ Skriver mestadels om havsöring samt gäddfiske.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
          X