Hejsan allihopa,
Tänkte dra en kort presentation av mig själv. Är en 31 år och kommer från från Almunge, strax öster om Uppsala. Bor med fru, barn och hund ute på landsbygden.
Jobbar som målare och har egen firma sedan 2009
Mina stora intressen är bla whisky (samt övriga starkkdrycker tex rom, tequila mm) där jag bland annat snart är färdigutbildad dryckesprovningsledare.
Även jakt är ett stort intresse.
Självklart är även fiske en stor hobby, kanske iofs märks med tanke på att man hittat hit
Räknar mig själv fortfarande som nybörjare, har ju fiskat sen man var barn, men är först sista 2 åren som intresset verkligen tagit fart.
Ja, vet inte riktigt vad mer man ska skriva, är det någon som undrar något så är det bara att fråga
Tänkte dra en kort presentation av mig själv. Är en 31 år och kommer från från Almunge, strax öster om Uppsala. Bor med fru, barn och hund ute på landsbygden.
Jobbar som målare och har egen firma sedan 2009
Mina stora intressen är bla whisky (samt övriga starkkdrycker tex rom, tequila mm) där jag bland annat snart är färdigutbildad dryckesprovningsledare.
Även jakt är ett stort intresse.
Självklart är även fiske en stor hobby, kanske iofs märks med tanke på att man hittat hit
Räknar mig själv fortfarande som nybörjare, har ju fiskat sen man var barn, men är först sista 2 åren som intresset verkligen tagit fart.Ja, vet inte riktigt vad mer man ska skriva, är det någon som undrar något så är det bara att fråga