Hallå, är 17 år gammal och älskar verkligen det här med fiske.
Bor ute i skogen i småland där jag inte har tillgång till dem bästa sjöarna, utan får nöja mig med dyng-pölar så som dansjön. Men det är helt okej så länge man vet att det finns fisk.
Men en gång om året bär det av till Norrland där sjöarna är kristall klara och fiskarna gigantiska. Stor Uman är en sjö som jag verkligen rekommenderar. Smällfeta gäddor och stora harrar.
Anser att Flugfiske är det mest spännande fisket.
Tycker det är synd att man inte har hittat denna sidan innan. Att få ta del av andras erfarenheter är guld värt.
Bor ute i skogen i småland där jag inte har tillgång till dem bästa sjöarna, utan får nöja mig med dyng-pölar så som dansjön. Men det är helt okej så länge man vet att det finns fisk.
Men en gång om året bär det av till Norrland där sjöarna är kristall klara och fiskarna gigantiska. Stor Uman är en sjö som jag verkligen rekommenderar. Smällfeta gäddor och stora harrar. Anser att Flugfiske är det mest spännande fisket.
Tycker det är synd att man inte har hittat denna sidan innan. Att få ta del av andras erfarenheter är guld värt.
Problemet är att jag har inte bil ännu och bor alldeles får långt för att ta mopeden dit. Så jag får hålla mig till dessa små Dygnpölar så länge :p
Kommentera