nyreggad uppsalabo! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

nyreggad uppsalabo!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• nyreggad uppsalabo!

Godkväll allesammans!
    Benny heter jag, har fiskat sedan barnsben med inriktning på gädda. Ingen på 10 än tyvärr men ett tiotal från 9 och nedåt. Jag studerade en gång i tiden på naturbruksgymnasiumet i Älvdalen med inriktning sportfiske / turism.
    Det var en otroligt givande inriktning och jag utvecklades massor som sportfiskare.
    Idag har jag hund / sambo och jobbar som väktare i Uppsala. Då vi som jobbar skift har mycket fritid så skickar jag tailar från båt så ofta jag kan.

Hemmavatten för mig i området är nog tämnaren där jag spenderade en väldigt stor del av min ungdom. Först nu på senare tid när jag skaffade egen båt som jag försöker skaffa mig känningar / lokalkännedom ute vid öregrund samt furusund för att ta mig steget längre som sportfiskare.

Kul att vara här och jag hoppas att jag och mina erfarenheter ska kunna hjälpa flera människor

Mvh Benny
    Senast ändrad av bennyw; 2013-10-26, 22:05.

Välkommen Benny!
    Hoppas du får mycket nytta av forumet.

Kommentera

Tjena Benny! Hoppas ditt fiske runt öregrund har blivit lyckat! Fiskar själv där ute bland vass och sten Vi var var ut den 29/12 och landa 17 pigga gäddor!! 13st under 2.5kg och den tyngsta på 5.4! dom va svåra att hitta, vi var tvugna att gå in långt och grunt. men när vi väl hitta dom så högg det vilt. Hur har det gått för dig?

Kommentera

Välkommen!
        Allt går bra, tills det börjar gå åt helvete

Kommentera

Välkommen!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av JohannElBe, 2022-04-25, 13:10
          2 svar
          274 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Robespierre  
          Arbetar...
          X