Fiskepolare i Stockhom - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskepolare i Stockhom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fiskepolare i Stockhom

    Tjena alla här på forumet!

    Tänkte att jag skulle ta och presentera mig själv här på forumet ihopp om att hitta några fiskegalna personer som mig själv. Jag har väldigt ordentlig utrustning samt en stadig ekonomi för eventuella inköp samt resor.

    Mitt namn är Anton Wahlberg är 24 starka år och har nydligen flyttat från det Norrbottniska Boden för att arbeta på Nasdaq OMX (Stockholmsbörsens IT-avdelning). Jag som person anser mig vara en väldigt lojal och givmild person med ett gott sinne för humor. Ett enormt intresse för fiske och tycker att det är riktigt synd att jag tappat de fiskemöjligheterna som jag hade då jag bodde i Norrland.

    Ja, då kan man börja berätta om det fiskemetoder som jag uppskattar främst. Predator fisket måste vara det största intresset som jag har förtillfället, det är något med Jerkbait som är så förbaskat roligt. Måste vara adrenalinet då man ser gäddan kommer i full fart och riktigt mörda betet. Jag flugfiskar även samt spinnfiske och även isfiske. Det jag har provat är vertikalfiske efter gös men vi har inte haft de möjligheterna som man vill ha för Gös fiske där jag kommer ifrån. Så det är något som jag verkligen skulle vilja börja med. Så om man gör en liten lista för att få en överblick på det hela!
    • Jerkbait
    • Vertikalfiske
    • Flugfiske
    • Spinnfiske/Trolling
    • Isfiske/Mete


    Nu då våren har knappat in så blev jag tvungen att få min fiskeutrustning skickad till Stockholm. Så nu är jag här på forumet och hoppas på att hitta en person / ett par personer att dela fiskeglädjen med. Dessa personer ska uppskatta fisket för vad det är och inte endast fokusera på att få fiske. Så gärna folk med tålamod, åldersmässigt så ser jag helst personer runt 20-30 års åldern men skullle inte heller tacka nej till att fiska med de älder generationerna! Ett gott sinne för humor och lojala personer framför allt. Det spelar ingen roll om ni är veteraner eller personer som vill börja med fiske, vi kan alla lära sig av varandra!

    Om ni finner detta intressant så tveka inte på att kontakta mig, antingen här på forumet eller på facebook. Det går också bra att skicka mig ett mail, anton.wahlberg@edelan.se


    Skit fiske på er!

  • #2
    Välkommen! skicka mig ett PM så kan vi snacka.

    Skitfiske!

    Kommentera


    • #3
      Hej Anton
      Välkommen till Stockholm och det lite svåra fisket. Kan starkt rekommendera att gå med i Stockholms Fiskevänner. Finns både här och på Facebook.

      Sockan
      Go for the big ones you must

      Kommentera


      • #4
        Välkommen till storstan.. Ser att du bor på Brevik, då undrar jag Brevik på Tyresö eller uppe vid Åkersberga?

        Kommentera


        • #5
          Tackar för all respons! Uppskattas som tusan!

          Hej Anton
          Välkommen till Stockholm och det lite svåra fisket. Kan starkt rekommendera att gå med i Stockholms Fiskevänner. Finns både här och på Facebook.

          Sockan
          Jag ska ta och titta på det Sockan! Tackar för svaret


          Välkommen till storstan.. Ser att du bor på Brevik, då undrar jag Brevik på Tyresö eller uppe vid Åkersberga?
          Ute på Lidingö är det jag bor, Seglarvägen

          Kommentera


          • #6
            Drar iväg en liten bump på den här tråden! Söker fortfarande efter en fiskare som antingen fiskar vertikalt eller vill lära sig att vertikalfiska. Tveka inte på att antingen PMa mig på sidan eller skriv i tråden så kan vi pratas vid!

            Med vänliga hälsningar,
            Anton Wahlberg

            Kommentera

            Foton

            Collapse

            Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

            Relaterat

            Collapse

            Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

            Arbetar...
            X