Kloten och aborre - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kloten och aborre

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Kloten och aborre

    Tjena alla!

    Tänkte presentera mig för dom som eventuellt läser. Jim Wolf heter jag och är bosatt i Kloten där jag i stort sett bara är ute efter de stora randiga (förutom den årliga trippen till norges hav). Har haft ett ton med hjälp redan här i olika forumtrådar, och hjälper gärna till med det jag kan... Light är min utrustning och är det ngn som behöver lite tips runt Klotens sjöar så ska jag vara till ngn nytta iaf! Skitfiske på er!

  • #2
    Jag och en kompis skall åka till Kloten under vecka 42 (två, tre nätter i tält). Tar med mig min kandensare. Vår plan är att vi sätter upp ett basläger på något schysst ställe för att sedan göra dagsturer med kanadensaren. Givetvis kommer vi ta med fiskeprylarna.

    Min plan är att ta med fiskeprylar för abborre men är även lite sugen på att ta med mig jerkspöt och lite jerkdrag, för gädda finns det väl även där?

    - Har du tips på bra ställen så tar jag gärna emot tips på sjöar och bra platser.

    - Vilka färger på dragen tycker du funkar bäst?

    Kommentera


    • #3
      Ska upp till Kloten vecka 26 i år och önskar tips om allt annat än PT-vatten!

      Kommentera

      Foton

      Collapse

      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

      Relaterat

      Collapse

      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

      Arbetar...
      X