Tjena! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tjena!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Tjena!

En liten presentation då!

Jag är 56 år och uppvuxen på västkusten och bor numera på en gård ca 3 mil från havet. Jakt och fiske är mina stora intressen, men eftersom detta är ett fiskeforum skall jag inte tjata om jakt.
    Jag började fiska tidigt med min far som hade en öppen plasteka med 4hk Johnsson. Mest torsk och makrill!
    Började sen fiska efter havsöring på kusten med spinn, men gick för 30 år sedan över till rent flugfiske. Torrflugfisket är det jag brinner mest för! Tyvärr har vi inga bra vatten här nere med vild fisk.. så det blir Norge varje sommar!

Mer om mig får ni läsa i trådarna!
    Senast ändrad av BMK; 2014-10-27, 23:31.

Ursprungligen postat av BMK Visa inlägg
    En liten presentation då!

Jag är 56 år och uppvuxen på västkusten och bor numera på en gård ca 3 mil från havet. Jakt och fiske är mina stora intressen, men eftersom detta är ett fiskeforum skall jag inte tjata om jakt.
    Jag började fiska tidigt med min far som hade en öppen plasteka med 4hk Johnsson. Mest torsk och makrill!
    Började sen fiska efter havsöring på kusten med spinn, men gick för 30 år sedan över till rent flugfiske. Torrflugfisket är det jag brinner mest för! Tyvärr har vi inga bra vatten här nere med vild fisk.. så det blir Norge varje sommar!

Mer om mig får ni läsa i trådarna!
    Välkommen hit!
    mvh,
    Abumatic220 aka Dersu
    Jag tror på Leif. Dessutom tror jag på Göran, Erik och Elanen. Robert Lind i Kramfors, vem fn är det?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av JohannElBe, 2022-04-25, 13:10
    2 svar
    278 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Robespierre  
    Arbetar...
    X