Snubbe i Partille som gillar fiske! :D - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Snubbe i Partille som gillar fiske! :D

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Snubbe i Partille som gillar fiske! :D

Tjenare,

Mitt namn är Walid! Är 25 år, kompositör för film/spel/trailermusik, illustrerare och en maskiningenjör som just nu bor i Partille kommun (Björndammen). Har gillat att fiska sedan barnsben - speciellt insjöfiske i fjäll och dylikt.

Just nu tänkte jag sparka igång fiskandet lite mer här runt i Partille-området (Säveåns lax någon?). Vandrar i Norge och är ute i skogen en hel del där jag sätter upp presenning, bushcraftar och bara njuter av utelivet. Blir en fin sommar nu i 2015 hoppas jag! Fiskandet hoppas jag bli duktigare på - kanske lära mig flugfiska också.

Thx for having me!

Walid

Senast ändrad av Feroyn; 2015-04-11, 13:47.

Välkommen välkommen!

Funderar själv på att vara ute längre perioder i sommar, får se hur det blir med det! Alltid underbart att leva av naturen!

mvh

Kommentera

Tack!

Ja, det är fantastiskt. Lär mig mer nu om allt ätligt och medicinellt som finns i skogen - helt otroligt hur mycket kunskap som har försvunnit genom de senaste årtionden i allmänkunskapen. Finns så sjukt mycket intressant och användbart!

Men fiskandet ska bli otroligt roligt att börja med igen. Var ute igår i Prästtjärn och fiskade efter regnbåge, men mitt på ljusa dan så det blev inte så mycket napp. När vädret tillåter ska jag tillbaka vid skymning och testa igen.

W.

Kommentera

Välkommen i gänget!

Titta in på flugfiske sektionen så är det bara att fråga på.
        What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inlägg
          Välkommen i gänget!

Titta in på flugfiske sektionen så är det bara att fråga på.
          Tackar tackar! Ska definitivt göra det!

W.

Kommentera

Välkommen! Fin fisk du har där! Ja insjöfiske i fjällen är bland det bästa jag vet! Annars fiskar jag mest gädda! Men att fiska en varm sommarkväll i fjällvärlden, (myggen jobbiga dåck!)få upp en regnbåge eller liknande och laga till och äta uppe i fjällvärlden äe inte helt fel!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...