En av norrlands bästa..... ! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

En av norrlands bästa..... !

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• En av norrlands bästa..... !

Allrighty.
    Eftersom det är trendigt att blogga, så ska väl vi inte vara sämre!

Vi har bakgrund som grafiska designers och webbutvecklare, men nu driver vi ett mediaproduktions bolag, så visst vore det väl konstigt om vi inte tog steget fullt ut och gjorde en riktigt video blogg med riktiga filmer... och riktiga norrlänningar?

Bloggen är i skrivande stund bara 2 dagar gammal, men vi är ändå ganska stolta över den

ta en titt vettja!

dreamcatch.se
    Jag är en fotograf och filmskapare som älskar det kontrollerade kaos som följer med kajakfiske.

Sponsor: https://Kajakfiskarna.se

Snyggt och bra jobbat! Riktigt kul och bra initiativ, det syns att ni vet vad ni gör. Som granne 135 km norrut ska det bli spännande att följa er framfart!

Kommentera

Hej Jens.
      Kul med respons

Vad gällande bloggens framfart så får vi se vart det leder, men vi ska försöka göra en video i veckan till att börja med, sen om det blir riktiga kortfilmer varje gång vet jag inte. Gissar att vi får fylla ut med studio prat emellan åt.

Men vi har i alla fall 2st kort filmer till vi tänkte göra innan vintern kommer, och det är först en film från nord norge, vi åker dit om ca: 1 vecka som det ser ut, och där kommer vi att fiska lite allt möjligt. Torsk och sej i första hand, men jag tror även att vi ska ge oss på havsöringen och vildlaxen. Ska även ta med gäddmete grejerna och testa bottenmete där, man vet ju aldrig vad som kommer upp då

Andra filmen kommer nog att bli en om havsöring.

Nästa fredag åker vi på jobb i dina trakter, närmare bestämt Innansjön, och då åker ju fiskegrejerna med på resan. Har du något tips kring de trakterna?
      Jag är en fotograf och filmskapare som älskar det kontrollerade kaos som följer med kajakfiske.

Kommentera

Hej igen! Full fart, låter det som - härligt! Ursäkta sent svar, men om ni befinner er i Innansjön så kan det ju vara värt att pröva lyckan i Stora Bygdeträsket eller Göksjön. De sjöarna ligger ju typ inom kastavstånd. Fiska, lev och må!
        Senast ändrad av Mr. Fish; 2015-10-06, 19:38.

Kommentera

Tjenare.
          Jo vi var till Innansjön och gjorde en intervju där (dock inte fiskerelaterad).
          Tyvärr fanns det inte tid till fiske, men det ser ju ut att finnas en hel del bra sjöar där i krokarna.
          Blir till att utforska det där området lite mer nästa säsong. Om du är villig att dela med dig av lite info kring bra ställen osv så kan du väl PM:a mig.

Ikväll eller imorgon kommer ett nytt inlägg på Bloggen. Det kommer nog att bli studio prat, vi kikar närmare på en riktigt kanon fiskeväska, och pratar så klart om kommande kortfilm, som kommer att utspela sig i Norge.

Följ oss på dreamcatch.se

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av JohannElBe, 2022-04-25, 13:10
          2 svar
          274 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Robespierre  
          Arbetar...
          X