Hej! Ny här :) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hej! Ny här :)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hej! Ny här :)

Hej!
    Sara här.
    Fiskar lite smått då storfiskaren i familjen är min man. Ofta kan själva resan till fisken vara lika trevlig som att fiska, men nog måste jag erkänna att det känns som med en oskrapad trisslott... Plötsligt händer det och då är det kanske stor gäddan som hugger!

Jag gillar fiske, och vi har börjat introducera det lite mer även till barnen (4 och 6 år gamla) vilket är roligt.
    Den yngsta kan meta i timmar utan att ledsna medan den äldre gärna vill att det ska vara lite action.

Nä men kul är det hur som helst, och just nu blandar vi det med aktiviteter runt om (badning, skoter osv) så att barnen ska känna glädjen i det då mannen vill ha lite längre turer ja då får han åka iväg skälv en dag eller två
    Vi kör med catch and release (förutom någon gång då och då om vi ska äta just den fisken)
    det var nog allt för mig för denna gång
    Senast ändrad av Sara_Viktoria; 2015-12-13, 15:21.

Hej & välkommen!

Det är alltid lika kul att höra att den yngre generationen introduceras i fiskandet. Jag var i ungefär samma ålder (4-5 år) när mina föräldrar öpnnade dörren för mig till fiskandet och det har "skadat" mig för livet

Kommentera

Hej och välkommen! Hajade till först när jag trodde mig läsa att rensa fisken var lika kul som att fiska... Skulle inte frugan hålla med om 😆.
      Inte jag heller...
      Men väkommen i alla fall!
      Skit fiske!
      Gösta

Kommentera

Välkommen!
        //C
        http://sportfisher.se

Kommentera

Välkommen till Fiskesnack hoppas Du ska finna mycket nyttig information och trevliga människor här på forumet och extra kul att hela familjen fiskar blir alltid roligare att göra saker ihop i familjen.

Skitfiske på Er hela gänget ;-)

Kommentera

Hej! Kul att du hittat hit, alltid trevligt med fler länsbor här på forumet!
            God Jul på er och ett Gott Nytt Fiskeår!

Kommentera

Välkommen och god jul + nyår på dig.
              What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av JohannElBe, 2022-04-25, 13:10
              2 svar
              276 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Robespierre  
              Arbetar...
              X