En liten presentation! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

En liten presentation!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • En liten presentation!

    Hejsan allesammans,
    Sebastian heter jag, bor just nu i Halmstad där jag jobbar deltid i en Friluftsbutik (som har en del fiskeprylar). Gillar egentligen allt som har med friluftsliv att göra. Fiskeintresset har gått i perioder och först för 2 år sen som jag tog upp det igen, senaste året så har det även fått slås om förstaplatsen med mitt stora intresse för att paddla kajak.
    Fiskar helst efter gädda och abborre, antingen i min hemstad Kalmar eller nere i Karlskrona-trakten där svärföräldrarna har sommarstuga, har även blitt lite fiske i Jönköpingstrakten. Trots fina fiskevatten så har jag ytterst blygsamma rekord, men jag intalar mig själv att jag är ute för att det är skönt inte för att jaga storlek (som att någon går på den).
    Men i Halmstad så är det allmänna fisket mest efter Havsöring och Lax, vilket jag testat en del. Men tålamodet är inte vad det bör vara!

    Set fram emot att få dela erfarenheter med andra fiskenördar och kanske finna nya bekantskaper!
    // Sebastian

  • #2
    Välkommen!!

    Kommentera


    • #3
      Välkommen! Hoppas du kommer trivas!

      //Flexi

      Kommentera


      • #4
        Tackar!

        Kommentera


        • #5
          Välkommen :-)
          Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
          Flugfiske är en Livs-stil
          2016 har jag blivit Multifrälst

          Kommentera


          • #6
            Välkommen hit! Varför inte kombinera kajaken med fiske? Finns riktigt fräcka fiskekajaker som folk utrustar från topp till tå

            Kommentera


            • #7
              Om det finns! Har provpaddlat några utav dem (Jacksson), dock så kostar de ju därefter också. Ofta är det däremot svårt att ha en fiskekajak som även funkar bra för andra ändamål. Då blire till att skaffa flera och då rullar pengarna iväg!
              Men det har ju hänt att man stuckit iväg med en vanlig kajak och fiskat, funkar perfekt i små sjöar där det kan vara klurigt att komma åt från land eller ont om iläggningsplatser för båt

              Kommentera


              • #8
                Hej & välkommen hit!
                Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein


                /Stefan

                Kommentera

                Foton

                Collapse

                Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                Relaterat

                Collapse

                Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                Arbetar...
                X