Dako - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dako

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Dako

Hej alla glada fiskare

Ny medflem i fiskesnack, tittat runt de senaste dagarna. Och vart väldigt glad att jag hittat hit, äntligen fullbordade jag mitt medlemskap. Får fylla in all info i efterhand

På fritiden brukar jag sitta vid datorn/spela datorspel,umgås med vänner&familj eller FISKA såklart, största hobbyn än ju fiske såklart.

En positiv 24åring som är väldigt glad i fiske, catch&release för min del då jag vill att det skall finnas gott om fisk i våra vatten.
    Började fiska med min far redan som 8åring hehe, men nu har jag kommit in i det lite mer.
    Kan en hel del sjöar UTANFÖR göteborg... Bentsfors,runt örebro och karlskrona etc etc. Tråkigt nog kan jag inge om göteborgs trakten =( Hoppades på att få lite tips här, verkar vara helt utfiskat i gbg trakten =(

Haft båt i öckerö men tråkigt nog har den blivit stulen... Blir en ny till sommar

Ingen vidare presentation har lite brottom hehe, skriv gärna om du/ni vill ut å fiska. Fiskar bara från land numera.

Sketfiske på er alla.

Mvh
    Senast ändrad av dako; 2016-03-09, 11:51.

Hej och välkommen!
    Ingen fisk är chans för fisk.
    https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/

Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
    https://www.youtube.com/user/jurgenjons

Kommentera

Hej & välkommen hit!
      Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein

/Stefan

Kommentera

Tackar! Er känner man igen, sett er i andra topics =D

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av JohannElBe, 2022-04-25, 13:10
        2 svar
        289 visningar
        1 gilla
        Senaste inlägg Robespierre  
        Arbetar...
        X