Halloj Gott Folk - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Halloj Gott Folk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Halloj Gott Folk

    Jag ÄLSKAR fiske! Jag har vart för rastlös och upptagen innan... men nu, har jag flyttat hem till Norrland och tar så mycket tid jag kan (plus lite till) att vara ute i skog och mark. Fiske, jakt, naturen och hundar är i stort sett ALLT
    Tyvärr är det inte mycket folk som bor uppe runt mig, och än mindre fiskare... dettta innebär att det finns massor med tjärnar och sjöar som aldrig/nästan aldrig fiskas i... vilket i sin tur (till min stora glädje) innebär HUR mycket fisk som helst, STORA som små Nu pratar jag Gädda och Abborre
    Vi har även, nästgårds, fantastiskt ädelfiske.
    Min dröm är att kunna starta upp en Camp Jag har boende, båtar och vet var firrarna finns
    Skitfiske på Er

  • #2
    Hej & välkommen hit!
    Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein


    /Stefan

    Kommentera


    • #3
      Välkommen, du verkar leva min dröm

      Kommentera


      • #4
        Hej=) kul!! Hoppas du tycker om fiske lika mycket som du tycks gilla emoji gubbar

        Kommentera


        • #5
          Ursprungligen postat av Tikka15 Visa inlägg
          Jag ÄLSKAR fiske! Jag har vart för rastlös och upptagen innan... men nu, har jag flyttat hem till Norrland och tar så mycket tid jag kan (plus lite till) att vara ute i skog och mark. Fiske, jakt, naturen och hundar är i stort sett ALLT
          Tyvärr är det inte mycket folk som bor uppe runt mig, och än mindre fiskare... dettta innebär att det finns massor med tjärnar och sjöar som aldrig/nästan aldrig fiskas i... vilket i sin tur (till min stora glädje) innebär HUR mycket fisk som helst, STORA som små Nu pratar jag Gädda och Abborre
          Vi har även, nästgårds, fantastiskt ädelfiske.
          Min dröm är att kunna starta upp en Camp Jag har boende, båtar och vet var firrarna finns
          Skitfiske på Er
          Samma här, har samma dröm som du att driva en camp för fiske o så här uppe i Norrbotten.
          De är man vet vars gäddorna står, de är hit man kommer när man kommer hem.

          Ps: Letar fiske polare. Ds
          [FONT="Comic Sans MS"]Thats all for now folks...[/FONT]

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Relaterat

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Arbetar...
          X