Tejixen från Junior - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tejixen från Junior

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Tejixen från Junior

    Hejsan Hopsan allesammans

    Jag brukar introducera mig själv när jag är på nya forum så jag tänkte att jag gör min vana igen. Jag heter Erik och är just nu 14 år gammal jag bor utanför Malmö i Skåne, Jag började fiska för 2 år sedan eftersom min Morfar gjorde det anledningen att jag bryr mig mycket om morfar är eftersom han alltid har varit en person jag sett upp på. Han är nästan lite som min pappa. Ingen annan i min familj har fiskat eller kommer fiska tror jag vilket som betyder jag är ganska själv upplärd.

    Jag fiskar i bland annat Foteviken, Öresund och Falsterbo kanalen eftersom jag bor utanför Malmö. Jag brukar inte fiska från båt men jag brukar fiska från pirer. Jag fiskar oftast med min kompis och ja han är ganska kunnig eftersom hans pappa också har fiskat. Jag brukar fiska Sill, Makrill, Horngädda, Gädda, Abborre, Regnbåge, Havsöring och ja resten av rubbet. Jag har kanske inte det mest fancy sakerna men jag klarar i alla fall mig. Jag kör just nu med en Abu Garcia Tornado rulle och en Abu Garcia spö som jag inte kommer på vad den heter igen. Men jag fick nästan precis min Morfars Ambassadör

    Jahopp nu har jag väll prestenterat mig och då tänker jag bara säga tack så mycket !
    There are two types of fisherman - those who fish for sport and those who fish for fish.

  • #2
    Hej & välkommen hit!
    Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein


    /Stefan

    Kommentera


    • #3
      Välkommen!

      Kommentera


      • #4
        Tjena! Välkommen hit!

        Kommentera


        • #5
          Välkommen till forumet!
          sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

          Kommentera


          • #6
            Välkommet!

            Skickat från min SM-G800F via Tapatalk

            Kommentera


            • #7
              Hej! Välkommen i gänget.
              What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

              Kommentera


              • #8
                Väldigt fin presentation. Välkomen hit å skitfiske.
                hej

                Kommentera

                Foton

                Collapse

                Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                Relaterat

                Collapse

                Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                Arbetar...
                X