Ny på forumet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny på forumet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Ny på forumet

    Tjena,

    är ny på forumet. Fiskar hellre än ofta. Har båt på trailer och förhoppningsvis en båtplats i Vänern till våren. Nu kliar det riktigt mycket i fiskefingrarna och det är förhoppningsvis inte många veckor kvar innan första gäddan dras upp!

    //Gustaf

  • #2
    Varmt välkommen hit
    Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
    Flugfiske är en Livs-stil
    2016 har jag blivit Multifrälst

    Kommentera


    • #3
      Ursprungligen postat av Knott Visa inlägg
      Tjena,

      är ny på forumet. Fiskar hellre än ofta. Har båt på trailer och förhoppningsvis en båtplats i Vänern till våren. Nu kliar det riktigt mycket i fiskefingrarna och det är förhoppningsvis inte många veckor kvar innan första gäddan dras upp!

      //Gustaf
      Hej Gustaf;

      Hade jag en båtplats i Vänern och bodde i närheten skulle jag satsa åtskilliga timmar på Lax- och Öringfiske...
      Vänern är sedan drygt 30 år tillbaka en av mina favoritsjöar...http://www.trumman.com/bomber/bomber.htm ...

      Go for the Big Salmons!
      Old Firehand
      www.trumman.com

      Citerar Classe 69: Varmt välkommen hit
      Senast ändrad av Old Firehand; 2017-02-09, 18:33.

      Kommentera


      • #4
        Välkommen

        Kommentera


        • #5
          Välkommen till ett matnyttigt forum(för det mesta, vissa ämnen, t ex svenska rullar vs asiatiska, kan tenderar att bli lite mer tyckande...).
          Skit fiske!
          Gösta

          Kommentera


          • #6
            Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg
            Hej Gustaf;

            Hade jag en båtplats i Vänern och bodde i närheten skulle jag satsa åtskilliga timmar på Lax- och Öringfiske...
            Vänern är sedan drygt 30 år tillbaka en av mina favoritsjöar...http://www.trumman.com/bomber/bomber.htm ...

            Go for the Big Salmons!
            Old Firehand
            www.trumman.com

            Citerar Classe 69: Varmt välkommen hit
            Gillar visserligen trolling, brukar någon/några gånger per år köpa en guidad tur av en av de fiskeguider som håller till i krokarna. Fantastisk roligt! Dock är jag osäker på om jag med mina medel och med min tillgång på tid skulle kunnat få ut ett vettigt trollingfiske. Men vi får se!

            Tack för välkomnandet!

            Kommentera


            • #7
              Välkommen i gänget!
              What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

              Kommentera

              Foton

              Collapse

              Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

              Relaterat

              Collapse

              Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

              Arbetar...
              X