Priviligerad amatör. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Priviligerad amatör.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Priviligerad amatör.

    Hejsan. Nygammal i fisket men en nybörjare absolut. Känner verkligen att det är ett privilegium att finna något så "stimulerande" (med risk för lustiga feltolkningar) igen.

    Partyåren är över och saknar de inte heller men inte funnit något lika "kul" fylla luckorna med tills nu. Min bror locka ut mig & spinnfiska här i sommar, fick en för mig stor gödda och är fast.

    Lättare spinnfiske efter gädda med haspelspö från en gammal roddbåt är det jag ägnar all tid som finns till utsvävningar numer och är fantastiskt roligt.
    Undviker än så länge "avancerat" fiske med ekolod mm då 4kilos fortfarande är lycka för mig & vill inte missa de små stegen även om det säkerligen kommer i sinom tid.

    Försöker inte jämföra mig med kunnigare men om lite nybörjarfrågor ang trix och teknik är okej skulle jag glädjas av att delta i fiske entusiasmen.

    Sitter faktist i detta nu å väntar på gryningen och ska ut och kasta av lite vikar i min barndomssjö och se om lite nya kunskaper kan ge något hugg.

    Med vänliga hälsningar Tobias
    Senast ändrad av TobiasSteiner; 2017-10-01, 01:28.

  • #2
    Kul! Välkommen, fiske är en fantastisk hobby! Skitfiske!
    Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!

    Kommentera


    • #3
      Tackar. Ja verkligen! MEN ska inte glömma skriva Skitfiske! för var en katastrof dag!
      Konstant kastande all ljus tid minus 1h & äta. Ett missat hugg en minigädda va allt... Garanterat för ja missa detta ��
      Skitfiske!

      Kommentera


      • #4
        Ursprungligen postat av TobiasSteiner Visa inlägg
        Lättare spinnfiske efter gädda med haspelspö från en gammal roddbåt är det jag ägnar all tid som finns till utsvävningar numer och är fantastiskt roligt.
        Undviker än så länge "avancerat" fiske med ekolod mm då 4kilos fortfarande är lycka för mig & vill inte missa de små stegen även om det säkerligen kommer i sinom tid.
        En bra inställning, jag har också precis börjat fiska gädda och tänker likadant!

        Kommentera

        Foton

        Collapse

        Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

        Relaterat

        Collapse

        Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

        Arbetar...
        X