Detta är Capsizer - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Detta är Capsizer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Detta är Capsizer

    Hej! Idag registrerade jag mig här för att kunna delta i samtalen och kanske någon gång också starta någon egen tråd.

    Namnet Capsizer tog jag av den enkla anledningen att jag vid första turen i år lyckades kantra och vattenfylla kanoten - usel inledning på säsongen. inte blev det bättre heller av att fisken trots mina blöta byxor och ihärdiga kast med både drag och jigg vägrade nappa. Fikat i ryggan räddade den dagen.

    Annars är jag allätare på fiske - allt från att meta agnfisk till att fiska fjällöring och försöka bottenmeta flatfisk. Det jag trivs bäst med är fiske efter abborre och öring.

    Egentligen har jag fiskat mycket sporadiskt de senaste femton åren, förutom lite aborr- och öringfiske. Men jag har ghittat lite olika sjöar i Sydnärke, och har skaffat kanot, så att jag kan välja var jag ska blöta linan. Lusten för fisket har återvänt, och de senaste åren har det hunnit bli några turer i månaden.

    / P.

  • #2
    Välkommen oturs-broder!

    Kommentera


    • #3
      Välkommen!

      /Plums

      Kommentera


      • #4
        Välkommen!

        Kommentera


        • #5
          Hej & välkommen hit!
          Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein


          /Stefan

          Kommentera


          • #6
            Välkommen in i Stugan
            Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
            Flugfiske är en Livs-stil
            2016 har jag blivit Multifrälst

            Kommentera


            • #7
              Tack ska ni ha - det här känns som ett trevligt ställe att komma till! :-)

              Kommentera

              Foton

              Collapse

              Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

              Relaterat

              Collapse

              Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

              Arbetar...
              X