Shalom - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Shalom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Shalom

    26 årig student här! Har fiskat under hela min barndom i Mälaren. Har mest vart ute efter abborre och gädda. De senaste åren så har jag blivit mer intresserad av flugfiske. I år var vi uppe vid Hårkan och Långan och fiskade. Förra året var vi i Norge och flugfiskade. Känns lite tråkigt att fiska 2 veckor om året istället för varje dag då man bodde hemma hos sina föräldrar och hade tillgång till en roddbåt. Hoppas att det blir ändring på detta.

  • #2
    Erev tov, fluga efter asp i Mälaren vore väl en utmaning? Har du provat?
    How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

    Kommentera


    • #3
      shvoa tov!

      kan ni hebreiska?
      kol tuv
      eitan
      http://lurehunter.blogspot.com

      Kommentera


      • #4
        Hej vet precis hur du känner dig, fiskade mig igenom hela uppväxten (så gott som dagligen) ute hos föräldrarna, nu är jag glad om jag kommer ut några gånger om året när tillgång på båt saknas.

        Ursprungligen postat av Dr.Kitch Visa inlägg
        26 årig student här! Har fiskat under hela min barndom i Mälaren. Har mest vart ute efter abborre och gädda. De senaste åren så har jag blivit mer intresserad av flugfiske. I år var vi uppe vid Hårkan och Långan och fiskade. Förra året var vi i Norge och flugfiskade. Känns lite tråkigt att fiska 2 veckor om året istället för varje dag då man bodde hemma hos sina föräldrar och hade tillgång till en roddbåt. Hoppas att det blir ändring på detta.

        Kommentera


        • #5
          Hej på deg .

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Relaterat

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Arbetar...
          X