Tjena alla - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tjena alla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Tjena alla

    Lite kul att skriva här, inte så många som gjort det ju.. Hmm undrar varför.

    Jag är då en fisketok från Nybro, Småland dock bosatt i Deje under skoltiden på året eftersom jag pluggar på akademin. Min största del av intresset ligger på metet och då främst efter karp men börjar komma in på fler arter nu som till exempel sutare och braxen. Jag tycker det är väldigt trevligt att träffa nytt folk och dela med sig av erfarenhet, kunskap och idéer, det är väl därför jag är här!

    Är sedan i höstas skribent på fiskesajten svensktmete.se där jag försöker skriva så mycket som möjligt om det som (förhoppningsvis) är intressant bland mina olika idéer och erfarenheter. Tar gärna emot fångstrapporter för publicering, bara att höra av dig!


    Mvh,
    Mattias Aknemyr
    Senast ändrad av Aknemyr; 2008-01-03, 00:39.

  • #2
    Ursprungligen postat av IcyStorM Visa inlägg
    Lite kul att skriva här, inte så många som gjort det ju.. Hmm undrar varför.

    Jag är då en fisketok från Nybro, Småland dock bosatt i Deje under skoltiden på året eftersom jag pluggar på akademin. Min största del av intresset ligger på metet och då främst efter karp men börjar komma in på fler arter nu som till exempel sutare och braxen. Jag tycker det är väldigt trevligt att träffa nytt folk och dela med sig av erfarenhet, kunskap och idéer, det är väl därför jag är här!

    Är sedan i höstas skribent på fiskesajten svensktmete.se där jag försöker skriva så mycket som möjligt om det som (förhoppningsvis) är intressant bland mina olika idéer och erfarenheter. Tar gärna emot fångstrapporter för publicering, bara att höra av dig!


    Mvh,
    Mattias Aknemyr
    Kul med en som bor i "närheten" Bor i Kosta!

    Kommentera


    • #3
      Ursprungligen postat av Sg Visa inlägg
      Kul med en som bor i "närheten" Bor i Kosta!
      Jamen visst Vi får ta något pass nånstanns nån gång

      Kommentera


      • #4
        Ursprungligen postat av IcyStorM Visa inlägg
        Jamen visst Vi får ta något pass nånstanns nån gång
        Det tycker jag du måste la fiskat i helige om du bor(bott) i nybro?

        Kommentera


        • #5
          Är du den aknemyr som hänger runt på fragbite?
          Hackar lök i ditt kök!

          Kommentera


          • #6
            Tja graben .

            Kommentera

            Foton

            Collapse

            Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

            Relaterat

            Collapse

            Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

            Arbetar...
            X