haj haj nu j****r har jag börjat fiska igen efter 3 års seperation med fiskeutrustningen. vet inte vfr jag slutade men det blev bara så haha.
men det började med att jag skulle städa i våran matkällare för 3 veckor sedan och då stötte jag på mina älsklingar
och det hela slutade med att jag satt uppe till halv 5 på morgonen och putsade upp mina drag och scervade mina rullar. sedan va det bara att vänta på att fiskeshoppen i K-hamn skulle öppna, stack ner där och skulle bara köpa lina med det blev ett komplett Jerkbait-set med 4 jerkdrag :P haha
dagen därefter så kan ni ju gissa vad jag gjorde
haha
men det började med att jag skulle städa i våran matkällare för 3 veckor sedan och då stötte jag på mina älsklingar
och det hela slutade med att jag satt uppe till halv 5 på morgonen och putsade upp mina drag och scervade mina rullar. sedan va det bara att vänta på att fiskeshoppen i K-hamn skulle öppna, stack ner där och skulle bara köpa lina med det blev ett komplett Jerkbait-set med 4 jerkdrag :P haha dagen därefter så kan ni ju gissa vad jag gjorde
haha

/Storfiskaren

) och du ser att klockslaget slår dig med några timmar
Kommentera