Växjö, Rottne, Innaren - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Växjö, Rottne, Innaren

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

kebabo, du som är från åseda borde ju fiskat en del i hultbren? själv har jag mitt Pb på gädda från den sjön, 8,5 kg, tycker sjön har blivit sämre på senare år men finns fortfarande hyfsat med gädda.

blir riktigt sugen på att testa skärlen nu....

Kommentera

hultbren? vart ligger den? har bara bott här i 2 år boddei rottne innan, hittar inte så bra här än. bor nere vid gölen enda stället härikring som jag fiskat i.

Kommentera

elkebabo.. Har du fiskat något mer i Rymmen på sistone?
        Vart lägger du i båten nu när huleviken har stängt??
        Mvh Marcus
        http://www.frallansfiskeblogg.blogspot.com/

Kommentera

[QUOTE=kockfrallan;368957]elkebabo.. Har du fiskat något mer i Rymmen på sistone?

inte varit ute på rymmen än i år har bara varit ute på lyen 2ggr väldigt lite vatten verkar som det påverkar fisket rätt mycket där var likadant förra sommarn lite vatten = lite fisk. Ska nog dra ut på rymmen nästa gång har fiskat rätt lite där mest varit uppe i inloppet uppe vid dammen och fiskat vassen på vägen upp där. Tagit en del fin gös vid djuphålan precis innan strömmen går ut i sjön.

Kommentera

Hultbren är en liten sjö som ligger ca en halv mil söder om åseda, kolla eniros kartor, fiskekort finns att köpa i hulubergshult...

Kommentera

ser ju ut som en trvlig sjö det där, hoppas min kompis kan ordna båtplats i säljen tycker den sjön ser väldigt intressant ut ett stort plus är ju att det finns gös där med.

Kommentera

Vart brukar du lägga i båten i Rymmen? Jag kommer inte ner någonstans där nu sen dem stängde rampen vid huleviken.
                Så typiskt när det är en sån fin gös sjö.
                Mvh Marcus
                http://www.frallansfiskeblogg.blogspot.com/

Kommentera

Ursprungligen postat av kockfrallan Visa inlägg
                  Vart brukar du lägga i båten i Rymmen? Jag kommer inte ner någonstans där nu sen dem stängde rampen vid huleviken.
                  Så typiskt när det är en sån fin gös sjö.
                  Mvh Marcus
                  vår båt ligger i lyen, om du kommer från hultasjön och går upp i strömmen mellan den och lyen så ligger vår båt till höger precis efter du kommit ut i lyen, du kan ju lägga i båten där också men man kör under en vägskylt så man får inte ha för stor trailer plus att det är så lite vatten nu så vet inte ens om man kan lägga i båten där.

Kommentera

tjena, jag är rätt sugen på att hänga med ut en runda nån dag, kan när som helst.

Kommentera

Var finns det vettig ramp i Innaren? sugen på att testa lite nya vatten framåt våren.
                      Team El-Ge Småland
                      http://nizzeofredde.blogspot.com

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...