Hejsan jag är en kille vid 20 års åldern. Ja vad ska man mer säga. Hrm jo jag bor i Skåne, och jag gillar och fiska. Har fiskat ända sen jag var en liten pojk, men det var mäst mete jag sysslade med då. Fram tills för två år sen om jag inte minns fel så köpte jag ett havsfiske spö och jag började helt enkelt att intresserad mig för havsfiske, sen tidigare iår så köpte jag ett havsörings spö.
Ja jag är ingen sån där kille som tagit jätte många fiskar, men en jävla massa abborar, mörtat, sen har jag fått EN (1) gädda i hela mitt liv och den var inte stor, sen har jag fått en ID med och torsk, sill och horngädda (fick mina första horngäddor i år)
När jag var liten så fiskade jag mäst i Lomma, eller ja jag fiskade med andra ord alltid i Lomma förutom då när jag fick min gädda den tog jag i Segeå.
Och nu fiskar jag mäst ute i havet, med båt. Händer att jag är ute vid lernacken ibland.
Oj jag är inte så bra på att göra presentationer men hoppas denna funkar
Ja jag är ingen sån där kille som tagit jätte många fiskar, men en jävla massa abborar, mörtat, sen har jag fått EN (1) gädda i hela mitt liv och den var inte stor, sen har jag fått en ID med och torsk, sill och horngädda (fick mina första horngäddor i år)
När jag var liten så fiskade jag mäst i Lomma, eller ja jag fiskade med andra ord alltid i Lomma förutom då när jag fick min gädda den tog jag i Segeå.
Och nu fiskar jag mäst ute i havet, med båt. Händer att jag är ute vid lernacken ibland.
Oj jag är inte så bra på att göra presentationer men hoppas denna funkar

Kommentera