Tjo - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tjo

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Tjo

Hej, jag är en kille på 19år som bor i Sörmland i staden Katrineholm.
    Men jag ska flytta till Östersund i Jämtland den 29/8-09, För att gå på Universitet och plugga Fordons Systemteknik.

Så jag undrar lite om vad det finns för roligt folk där uppe och själv klart vart det är bra fiske vatten för främst spinn fiske utan båt.

Mvh Fredrik

tjena! jag har bott i Lit i 4år och det finns mycket fina fiske vatten runt östersund. Om du har bil så är det lättare.Du har hårkan och långan.Nedan fö r klöstafallet i långan går det och spinnfiska.Sen finns indalsälven som har mycket gädda, aborre, harr och öring. givetvis så är det fördel med båt,men det går även från land. Granboforssens kraftverk i litsnäset är bra för spinn fiske finns grov öring och grymma gäddor ,det är grymt strömt där så du får köra med tunga beten......gäller även för kattstrupeforssen. Sen finns det massor av små tjänar med stor aborre och öring men det behöver du en" fiskandeinföding "till för de vet. och massor av andra fiske vatten som jag är inte så känt med . hoppas att det är till nå nytta.

Kommentera

Tackar det vara ett ganska bra svar, men bilen håller ajg på att sälja, för den är för dyr att äga när jag börjar plugga.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av JohannElBe, 2022-04-25, 13:10
      2 svar
      290 visningar
      1 gilla
      Senaste inlägg Robespierre  
      Arbetar...
      X