Linus heter jag och är 24 år - Är från södertälje. Jobbar som Åtdragningstekniker på Dynamate. Har under många år suttit mkt framfördatorn å häckat men har ÄNTLIGEN hittat en hobby - Ja just det
Fisket!
Jag är nybörjare men har stoooora ambitioner. Det var jag och en kompis som kom på att fiske kanske kunde vara något för oss i våran stressade vardag.
Prylbög som man är söker man igenom alla fiskeforum man hittar, efter bra utrustning och bra sätt att fiska, Vilket resulterade i utrustning och drag i mer eller mindre gigantisk omfattning - Då jag läser om olika drag folk har använt för att fånga fina fiskar *Nu har jag alla dragen*
Underbart intresse och mycket trevligt med alla människor här på forumet som varit så hjälpsamma med bra nybörjarråd.
Tjo faderittan - fem fingrar på pianot.
/ Linus
Skitfiske!
Fisket!Jag är nybörjare men har stoooora ambitioner. Det var jag och en kompis som kom på att fiske kanske kunde vara något för oss i våran stressade vardag.
Prylbög som man är söker man igenom alla fiskeforum man hittar, efter bra utrustning och bra sätt att fiska, Vilket resulterade i utrustning och drag i mer eller mindre gigantisk omfattning - Då jag läser om olika drag folk har använt för att fånga fina fiskar *Nu har jag alla dragen*
Underbart intresse och mycket trevligt med alla människor här på forumet som varit så hjälpsamma med bra nybörjarråd.
Tjo faderittan - fem fingrar på pianot.
/ Linus
Skitfiske!