Då har även jag letat mig hit till fiskesnack.com!
Heter Rikard och har fiskat sen barnsben, nu låter det som jag är 49 år gammal ( inte för att det är något fel med det
men jag är bara 26 år.
Mestadels av mina fisketimmar har jag spenderat i sjön Roxen som ligger i Östergötland vid staden Linköping. Här har jag tagit mina personbästa på både abborre, gädda och snorgärs =)
Jag har provat på de flesta fiskesätt men på senare år har jag lagt ner mest energi på gädda, lax/öring i vättern samt vertikalfiske efter gös. Hoppas att man kan få vara med och sprida lite glada fiskehistorier och bilder här på forumet!
P.S Blogg om fiskeåret 2010 kommer inom kort!
Och tänk på att den som ofta ror ut får napp så småningom!
/// Skitfiske /// Rikard.
Heter Rikard och har fiskat sen barnsben, nu låter det som jag är 49 år gammal ( inte för att det är något fel med det
men jag är bara 26 år.Mestadels av mina fisketimmar har jag spenderat i sjön Roxen som ligger i Östergötland vid staden Linköping. Här har jag tagit mina personbästa på både abborre, gädda och snorgärs =)
Jag har provat på de flesta fiskesätt men på senare år har jag lagt ner mest energi på gädda, lax/öring i vättern samt vertikalfiske efter gös. Hoppas att man kan få vara med och sprida lite glada fiskehistorier och bilder här på forumet!
P.S Blogg om fiskeåret 2010 kommer inom kort!
Och tänk på att den som ofta ror ut får napp så småningom!
/// Skitfiske /// Rikard.
Kommentera