Ny kille med ett spö! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny kille med ett spö!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ny kille med ett spö!

Tjofräs på er,

Ny här på fiskesnack är från Kalmar (Trekanten). Är ingen storfiskare, men har planer på att bli nu när man snart är 18 och får mitt brum brum kort.

Är en allfiskare och har fiskat lite här och där, men eftersom man är ung så blir det inte så många värsting turer. Har varit iväg i Sydafrika och fiskat Blue Marlin men jag är ju född där så det blir ju fisketurer när man är och hälsar på släkten. Ska till annan släkt efter jul i Australien och fiska där också

Aja ska inte babbla på här skitfiske på er, Oscar

Btw någon här som vet några bra sidor där man inhandlar fiskeutrustning?

dogger.se är pålitliga och packar varorna bra

Kommentera

tänk på att du inte får ditt körkort , du får chans att TA körkort , olssonsfiske.se , enligt mej oslagbart ... skitfiske!!
      [FONT="Palatino Linotype"]The pike is the winner of all fights, without the fight against me ![/FONT]

Kommentera

Spö och annan utrustning handlar jag enbart i "fysiska" butiker alltså inte via internet. Känns bättre att klämma och känna på grejerna först. Däremot handlar jag förbrukningsmaterialet (beten, drag, flugor osv.) på antingen beten.nu eller flugor.se. Bägge är lika bra. Blixtsnabba leveranser och rimliga priser.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av JohannElBe, 2022-04-25, 13:10
        2 svar
        274 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Robespierre  
        Arbetar...
        X