Gamla fiskedrag - värde ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gamla fiskedrag - värde ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Gamla fiskedrag - värde ?

Hej !

har hittat i en låda med arvegods 3 st Svängsta-spinnare 2 st 12 gr och en 20 gr. Alla 3 dragen sitter på en sönderriven blå pappskiva som har text ABU rep Svängsta....den är trasig. Dragen är oanvända...

Vad kan man tro de är värda ?

undrar Hasse

Dem är värda rätt mycket tror jag, har med några gamla drag bla annat en Abu Flamingo, en Abu-fly spinnare, ett Kaleva skeddrag, ett Abu Island, en Abu amulette, en tygwobbler som det står Abu svängsta på. Dem dragen ligger ju bara och skräpar så varför inte tjäna lite slantar på dem?

Kommentera

Ursprungligen postat av Långsjön Visa inlägg
      Hej !

har hittat i en låda med arvegods 3 st Svängsta-spinnare 2 st 12 gr och en 20 gr. Alla 3 dragen sitter på en sönderriven blå pappskiva som har text ABU rep Svängsta....den är trasig. Dragen är oanvända...

Vad kan man tro de är värda ?

undrar Hasse
      Hej Hasse Eriksson;
      Det verkliga värdet i dina gamla ABU-drag är nog rent emotionellt och ligger troligtvis i framtida fisketurer....
      Go for the Big Ones!
      Old Firehand
      www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!

Kommentera

En snabb koll på tradera så har de flesta utropspris på 39:- och någon är uppe i 50:- kolla dem och se vad de går för, så får du nog en rätt bra prisbild, annars håller jag med OF, kul att ha arvegods kvarspeciellt om man får fisk på dem.

MVH alex

Kommentera

Häng upp dem som prydnad istället om du kände personen du ärvt dem från, mycket mer värt i längden.. mitt tips iaf!

- Glöm aldrig att du är helt unik. Precis som alla andra.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...