Tjena allihopa är ny på forumet!
Jag kommer ifrån en liten håla i jkpg:s län, helt enkelt från Nässjö... (suck) här finns det 4 sjöar, Spexhultasjön, prästsjön=(höregölen) Runnerydsjön och Handskerydsjön... En av dessa sjöar går det äta ifrån och det är spexhult. Stor gädda vandrar i runnerydsjön o även grov sutare, hela sjön är i läget igenväxt. Handskerydsjön är det kräftor som lockar, o dom äts faktiskt inte, utan jag fiskar bara för att det är skoj
Prästagöla är totalt livsfarlig o röra fiskarna i, dragit upp lite karp där som fått simma vidare, då det verkligen behövs :p totalt igenväxt där med. Spexhultsjön, ooo vilken favorit på grov abborre och gädda, här har jag dragit pb på det mesta, dock är mete efter vitfisk uruselt...
Jaaag då ? 16 år kille o fisketokig, annars är det väl brudar som lockar, men självklart går det först med tjejer
(faktiskt William Moberg som lärde mej att tjejer går före fiske... på Elmia i somras :p men trots detta har han nu fru o barn :p
Sa jag att jag letar efter ett nytt jerkbaitspö med rulle ?
efterlyser även ett vendetta spö, då detta sedan länge varit favoritspöet !
mvh Erik!

Jaaag då ? 16 år kille o fisketokig, annars är det väl brudar som lockar, men självklart går det först med tjejer

Sa jag att jag letar efter ett nytt jerkbaitspö med rulle ?
efterlyser även ett vendetta spö, då detta sedan länge varit favoritspöet !

mvh Erik!