Glad amatör från UA - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Glad amatör från UA

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Glad amatör från UA

Nygammal fiskare runt 30 från uddevalla har hittat hit så passar självklart på att säga hej! Både jag och min yngsta bror delar detta intresse och vi är något sådär glada amarörer di kallart

Kom igång rejält denna sommaren och har fiskat mest havsfisk såsom makrill, men även lite gädda (jag tycker gäddfisket är rätt häftigt) och nygligen testat lite regnbåge.

Söker främst andra fiskare från uddevallatrakten för att få erfarenheter samt dela det bästa som finns, fiske

Har tillgång till egen båt och 30-trailer.

Skitfiske!

Tjenare, kul att folk från UA hittar hit, jag bor där med och är en fisketok som fiskar mycket blandat. Vi kanske kan ta ett fiske någon gång ?

Kommentera

Absolut! vart brukar du fiska?

Kommentera

Det är lite här och där, beror på vad för sorts fisk ja är ute efter. Funderar på och fiska regnbåge i Ljungkile någon dag i helgen och i den sjön har ja aldrig provat så de kan va kul.

Kommentera

Skall upp om några helger tänkte jag, har hõrt det skall vara helt ok där.

Kommentera

Välkomen i gänget, ta kontakt med Glenn han bor oxå i UA och är en riktig fisketok!
            Sök efter skorpion69 här på forumet, ligger oxå under vänner på min sida. Vi fiskar mest havsfiske tillsammans..

Kommentera

Ja fisketok..har man väl blivit det senaste året..men är ju fortfarande i utvecklings stadiet..
              Blir en fisketur med Kviete floppen imorn

Alltid skoj med nya figurer

Kommentera

Ursprungligen postat av Kviete floppen Visa inlägg
                Det är lite här och där, beror på vad för sorts fisk ja är ute efter. Funderar på och fiska regnbåge i Ljungkile någon dag i helgen och i den sjön har ja aldrig provat så de kan va kul.
                Blev det någon tur? var där uppe själv i lördags och fick 4st fina regnbågar toppnotering på 1350. Väldigt fint där jämfört med herrestadfjället.

Du har inte testat några andra vatten runt om i ljungskile som du kan rekommendera?
                Senast ändrad av slaneby; 2011-11-03, 00:27.

Kommentera

Dom ville inte alls ta när jag var där, ja såg fisk som vaka men fick inget, om man hade fått meta tror jag nog att det skulle gå bättre. Jag har nästan inte fiskat i sjöarna runt Ljungkile, tror man måste känna markägare för det inte ska bli väsen om man fiskar i sjöarna där. Men det var väldigt bra sillfiske i vintras i Ljungkileviken . Det måste du prova när isen kommer för det är roligt fiske.

Kommentera

Det tipset tar vi sa grisen, bra chans att fylla på förrådet inför nästa års makrillfiske

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av JohannElBe, 2022-04-25, 13:10
                    2 svar
                    256 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Robespierre  
                    Arbetar...
                    X