Ekolod ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ekolod ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ekolod ?

Tjena alla glada fiskare ! Jag ska ta och köpa mig mitt första ekolod. Jag behöver lite tips om vad man ska köpa och vad den ska ha för funktion. Jag har kollat runt lite själv på internet och jag har fastnat för Lowrance x-4 pro. Är det någonting att ha ? Och vilket ekolod är bäst för att hitta det stora stimmet med fisk ?
    Vill helst lägga max 2000 kr på mitt första ekolod, så behöver en hel del hjälp !

Skriv ekolod i sökrutan uppe till höger så får du mycket info. Själv kör jag med ett Lowrance Mark 5x ett kanonlod som du får för runt 2295 kr.
    Ursprungligen postat av JeppeEdin Visa inlägg
    Tjena alla glada fiskare ! Jag ska ta och köpa mig mitt första ekolod. Jag behöver lite tips om vad man ska köpa och vad den ska ha för funktion. Jag har kollat runt lite själv på internet och jag har fastnat för Lowrance x-4 pro. Är det någonting att ha ? Och vilket ekolod är bäst för att hitta det stora stimmet med fisk ?
    Vill helst lägga max 2000 kr på mitt första ekolod, så behöver en hel del hjälp !

Kommentera

Ursprungligen postat av Fredde Vertikal Visa inlägg
      Skriv ekolod i sökrutan uppe till höger så får du mycket info. Själv kör jag med ett Lowrance Mark 5x ett kanonlod som du får för runt 2295 kr.
      Visar den var fisken är, och hur mycket fisk det är ?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
      X