Meta Flundra! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Meta Flundra!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Meta Flundra!

Hej.

Jag har tänkt ta med mig grabben på en sväng för att pröva lite flundra mete.

Jag har själv aldrig fiskat flundra så jag önskar tips och trix för ett effektivt fiske!

Tackel, bete, tidpunkt alla tips tas emot tacksamt!

En till fråga.. Hur är flundra fisket för en 4-åring (som brinner för fiske)? Han har mycket gott tålamod och kan utan problem stå och nöta i 2-3 timmar. Räcker det eller behöver man ännu större tålamod?

tjenare! det bästa och enklaste enligt mig är att göra som magic minows met tackel, om du vet vilket jag menar, men att göra ett liknande tackel med bly är inget svårt! tjock lina cirka 1 mile meter och en owner biggame i munnen på betes fisken och en trekrok i sjärt partiet på betesfisken, fiska i stömsata sund och liknande ställen, pröva att veva upp och ned med betesfisken i mellan åt, ofta brukar morgonen vara bäst men det är bara att pröva! sej,sill och makrill är fina beten men man kan pröva med kolja torsk o massa annat tålamodet är nog inga problem men det bror på vilet ställe ni är på men kommer han palla att hålla så hård press som man bör ha? leta gärna med snabb drift!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...