är ny här - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

är ny här

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• är ny här

hej hej, har arbetat som webdesigner i 12 år. men har ingen forum, till en mycket liten forum vana.

jag förstår inte hur man lägger upp en presentations bild, än mindre vart albumet jag försökte lägga upp tog vägen.

ska man rösta på varandras bilder här, eller prata fiske.

kul om någon kunde reda ut lite begrepp osv.. tack.

Ursprungligen postat av aburegn Visa inlägg
    hej hej, har arbetat som webdesigner i 12 år. men har ingen forum, till en mycket liten forum vana.

jag förstår inte hur man lägger upp en presentations bild, än mindre vart albumet jag försökte lägga upp tog vägen.

ska man rösta på varandras bilder här, eller prata fiske.

kul om någon kunde reda ut lite begrepp osv.. tack.
    ahh.. konstigt att ingen har svarat på ditt inlägg tidigare, här pratar vi om allt som har med fiske att göra!

Ditt fotoalbum hittar jag dock inte.

Antar att du menar en så kallad "avatar" det är den som visas vid varje inlägg du gör, kommer att göra det lite enkelt för mig och skickar därför bara länkar dit du vill komma eftersom jag är trött. klicka här och profilbilden, den som visas i din användarprofil hittar du här

Om du vill lägga upp foton här så kan du antingen välja att publicera dem i fiskesnacks delade fotoalbum, där kan alla användare rösta och kommentera dina bilder. eller så skaffar du dig ett eget fotoalbum som du kan välja ifall du vill ha publicerat eller privat genom att klicka här

Lite bra att veta om fotoalbumet

Betyget du får på dina bilder är oftast inget att ta så seriöst eftersom en del användare antingen ger bilden en etta eller en femma i betyg eller så kanske nån har en dålig dag helt enkelt.
    Sen så är det här ett sportfiskeforum så man bör vara försiktig med att lägga upp allt för osmakliga bilder på döda fiskar men jag säger inte att det inte är tillåtet att lägga ut såna bilder.

Välkommen hit förresten, och hoppas att du ska trivas!
    KassPåAttHåva

Abborre: 46cm 1,25kg
    Gös: 77cm 4,56kg
    Gädda: 109cm 10,41kg

Harr: 590g 40cm
    Öring: 500g+
    Röding: 1,03kg 46cm
    Regnbåge: 2.5kg 53cm
    Havsöring: 4,07kg 78cm

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
    X