fiske runt omkring vindeln hjälp - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fiske runt omkring vindeln hjälp

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• fiske runt omkring vindeln hjälp

Hej jag är för andra året i rad uppe och hälsar på hos min sambos mormor utanför Umeå och tänkte då återuppta flugfisket.sagt och gjort.Har egentligen inga erfarenheter kring flugfiske mer än att lärt mig kasta hjälpligt och gått någon form av bindnings kurs. Jag har sedan juli förra året flugfiskat i snitt en dag i veckan i diverse put and take vatten och mindre sjöar på hemmaplan vilket resulterat i en regnbåge en massa små abborrar mört o dyligt. Jag tycker det är roligt vad jag än får upp. Har alltid haft en liten drömmar om att flugfiska i en älv efter harr öring o röding. Då jag just nu befinner mig bara några min ifrån vindel älven undrar jag var jag ska ta mig och vad jag ska fiska efter denna tiden på året alla tips mottages med glädje. Tips på flugor lina mm allt är välkommet finns det även någon mer fisketok som kanske till och med vill ta med en på en tur så skulle det också vara varmt välkommet Tack på förhand befinner mig just nu i haddingen tavelsjö och kommer vara här i ca 2 veckor mvh linus

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...