snälla hjälp - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

snälla hjälp

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• snälla hjälp

hej. jag undrar om någon vet en billig och bra fiskeväst i storlek s.tacksam för svar

Tjena!

Nu ska man ju inte köpa väst på Biltema precis om man vill ha litet kvalitet?

Men här är en helt o.k. väst du kan kika på som har en trevlig pris lapp. Tänk på att inte köpa en som PRECIS passar. Du ska ju kunna ha jacka och annat under utan att den sitter som ett skruv städ. Så då borde medium funka för dig skulle jag tro?

Nästa snäpp blir Guidline GL vilken är en bra väst för den slanten:

Båda har ju ett par inbyggda retraktorer = ut dragbara hakar för att hålla reda på grejor så att du inte tappar dem. Vilket ju är juste. Eftersom annars får man köpa till sådana i form av "Pin on reels" Och de brukar kosta ca 70 - 80 kr st.
    Senast ändrad av Jock Scott; 2011-03-22, 16:43.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

tack

Kommentera

juste. jag kom på en sak. vet någon något bra bete för mindre
        mal?
        Senast ändrad av huma; 2011-03-22, 16:03.

Kommentera

Ursprungligen postat av huma Visa inlägg
          tack
          Varsågod.
          What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

huma: Ja för mal är daggmask, de där riktigt feta som finns i potatislandet, grymma. Annars går mört riktigt bra. Har även fångat några på boilie och pelets. Måste nu bara påtala att mal är en fredad fisk. Om du har en privat damm eller liknande så är det lugnt, (simmar en och annan i karpdammar) annars bör du betänka det etiska i malfiske.

Kommentera

jag ska fiska mal i Polen och tack för tipset

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
              X