köpte en abu garcia cardinal 601 på sportfiskemässan nu i april. kom hem och åkte och fiskade. så började det låta konstigt ifrån rullen. så jag åkte hem och ringde till den firman som jag köpte den på. dom sa att skicka tillbaka den så får du en ny och så får du tillbaka frakt kostnaden. det lät ju riktigt bra. så jag märkte upp rullen på ett par ställen och skicka den. sen när den "nya" rullen kom så fick jag se att det var ju samma rulle. det dom hade gjort var att dom hade smört upp den. men det låter lika som när jag skickade den. är det någon som har haft problem med en sån rulle? så nu ska jag se till att dom tar tillbaka den. vill inte ha ..... mer. tror ni det går. eller vill dom laga den?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
trasig rulle
Collapse
X
-
Har själv haft samma problem med just Cardinal rullen fast min var en 103r tror jag,började låta illa som fan redan efter några veckor och det hjälpte inte alls att smörja upp den.Men själv var jag för
lat för att skicka tillbaka den så jag kasserade den.Kommer nog aldrig köpa en Cardinal igen.Köpte en Penn Sargus istället och det är inget jag ångrar idag.Grym rulle.When Im feeling down.I just slide in something with Bob Nudd in the Dvd player.5 minutes after i cant help myslef smiling..
-
ja, jag har också en sargus 3000 till andra spöt. jag sa att dom skulle skicka en annan rulle men då sa dom att jag får lägga pengar imellan, men jag skiter nog i abu garcia nu. för jag har haft problem med andra rullar från abu. den köpte jag i stan men då var det inga problem och få en annan rulle. den fick jag direkt. så nu ska jag nog testa ett annat märke, shimano nexave får det nog bli.Senast ändrad av j.sk; 2011-04-23, 21:53.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera