sibylla e gott också. där har dom ingen fisljumen hambrugare som på donken
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
McDonald´s Fiskfile
Collapse
X
-
Originally posted by Arnenym
Jo, tack!!! En gång MAX och aldrig mer! Jag kunde inte ens äta min "skitiga" hamburgare. En i personalen skrapade ihop alla smulor och övrigt skit från disken och slängde ner det i salladsburken! Han hade dessutom en annorlunda klädsel än den övriga personalen och en liten skylt som talade om att han var bossen på haket. Jag tycker att det sägfer rätt mycket om deras personalutbildning i hygien osv.
Jag har träffat några som säger som du, men dom hade alla varit & ätit i en viss stad i västerbotten......
Kommentera
-
Supersize it,
Ngn som sett filmen om killen som bara lever pa Mc Donalds mat en manad? Han gar upp 10 kilo bl. a men hans blod och lever varden ar helt at helvete ocksa. Efter 2-3 veckor blir lakarna rejalt oroade och avrader honom att fortsatta dieten. Sjalv bor man i USA's "fattest city" Houston Texas. Har finns det snabbmat overallt och folk ar verkligen bra feta.
Kommentera
-
tacka vet jag kennets hamburgeri (sibylla) i karlstad.
Max är sällan jag äter på, närmsta är väll typ örebro eller nått...
tycker faktiskt mc donka är helt ok. men bara en mcfeast (bacon ok) & co +5 +2 dippsåser + en cheese och cola. funkar bra som snabblunch då man ofta har stressigt på jobbet. äta när man kommer hem får man ju göra ändå, iaf om man har min ämnesomsättning...
Kommentera
-
Fanns en hamburgervagn i hamnen i Allinge på Bornholm när jag var liten. En gammal man som hade den. När man hade beställt tog han ut en bunke och öste ut den mängden färs som skulle vara till burgaren och formade den. Medans burgaren fräste skivade han lök, skar sallad och tomat. Sen stoppade han allt i hembakade bröd. Det var mitt livs hamburgare.
I Corner Brook på New Foundland stötte jag på ett annat koncept. Jobbade på ett svenskt lastfartyg som matros och var uppe på "byn" och hade krökat loss.Går in på ett hak och beställer på sluddrig engelska en burgare. Mannen svarar något som min bedövade hjärna inte ens försöker tolka och jag nickar fånigt. Sen kommer burgaren och när jag biter ihop på ena sidan rasar burgaren ut på andra.
Jag tittar förvånat först på köttfärsfräset som ligger i en snygg hög i lådan, sedan på mannen. Nu börjar min hjärna registrera. Jag hade fått mitt livs första (och sista) Loose mince burgare. (ungefär lös köttfärs burgare, inget ägg, ingenting som höll ihop burgaren).
Kommentera
-
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
255 svar
83 435 visningar
0 gillar
|