Ursprungligen postat av gös ingvar
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Monsterborre!
Collapse
X
-
Vet hur du menar sen beror det nog lite på hur bra avläsning man har på sin våg också. Mitt pb på gädda exempelvis (10090g) som avlästes på digitalvåg skulle jag förmodligen sagt vägde 10kg om jag avläste på exempelvis en super-samson. Möjligen 10100g beroende på vilken våg man har och hur lätt det är att skilja så lite på avläsningen.
-
Bilden ser onekeligen manipulerad ut.Intresserad av fiske från kajak? Kolla bloggen på www.kajakfiskarn.se
Kommentera
-
Vem bryr sig! Ut och fiska grabbar! Jag lever på mina egna fångster... mitt abborrPB på knappa 1 kg är mer värt för mig än alla tyska (eller var det nederländska?) abborrar!
Tyvärr har influesan fått ett grepp om mig och dessutom ska jag sälja min lägenhet (städa, sortera, piffa upp... kräker på det nu) så de svenska abborrarna förskonas från mina krokar ett tag framöver...
sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!
Kommentera
-
Orka. Fin fisk! Oavsett om den vägde 3,00 eller 2,97. Tycker kanske inte det spelar så stor roll i en artikell? Tycker inte heller den ser manipulerad ut, annat än man kan få med perspektiv och lins. Btw står det inte dutch på sidan? Dvs Holland?
Kommentera
Foton
Collapse
-
av SvalkanÄr det någon som känner till denna symbol som sitter på ett Jerkbait?
Sitter tryckt på ovansidan...1 Foto-
Kanal: Bilder & fotografier
2025-12-04, 15:50 -
Relaterat
Collapse
Kommentera