Jag har precis kommenterat ett foto i Fotoalbumet på en mal. Malen hålls av en ungdom med gul handske. Malen var visst en ”baby” på 56kg eller så och var ett PB.
Bland kommentarerna nämndes att GP fått en ännu större samt at gossarna i förbifarten höjt sina PB på karp om jag minns rätt. Jag gissar att GP står för Grindpalm. Hans nya karprekord på 16,6kg matchar uppgifterna i tråden. Nu hittar jag inte bilden. (Fan att det inte går att söka i Fotoalbumet!
)
Är det hemligheter med runt dessa fiskar? Har någon tidning tjingat storyn? Jag vill naturligtvis få chansen att uppdatera Bästalistan med den malen.
Jag har även sett en fin Mekhong giant catfish i fotoalbumet. Vad vägde den och vem fångade den. Malen föreföll vara större än Richtermos.
Bland kommentarerna nämndes att GP fått en ännu större samt at gossarna i förbifarten höjt sina PB på karp om jag minns rätt. Jag gissar att GP står för Grindpalm. Hans nya karprekord på 16,6kg matchar uppgifterna i tråden. Nu hittar jag inte bilden. (Fan att det inte går att söka i Fotoalbumet!
)Är det hemligheter med runt dessa fiskar? Har någon tidning tjingat storyn? Jag vill naturligtvis få chansen att uppdatera Bästalistan med den malen.
Jag har även sett en fin Mekhong giant catfish i fotoalbumet. Vad vägde den och vem fångade den. Malen föreföll vara större än Richtermos.

Kommentera