Bara en liten fråga. Du skriver längre upp att den lever vidare. Är det verkligen sant, när fotografierna är tagna på land och mitt i samhället. och dessutom lagd på backen?
Bara en liten fråga. Du skriver längre upp att den lever vidare. Är det verkligen sant, när fotografierna är tagna på land och mitt i samhället. och dessutom lagd på backen?
Nej, sanningen är faktiskt den att vi sodomisera den flera timmar och spred ut falska rykten om honom. Den var lite sliten ett tag men efter nån minut simmade den iväg. Kanske var dödsryckningar.....
Edit: Hur i fasiken vet du var vi befinner oss? Känns olustigt/obehagligt... lite som " I can see dead people".
Grymt fin Borre ! Exakt hur mycket den väger vet nog ingen förrän ni kontrollerat vågen ... en sak är jag dock säker på. Den är nog minst dubbelt så tung som min största ! Stort grattis till drömfisken !
Tufft! Själv fiskar jag Borre från båt med betesfisk.
Okej.. Båt är för rika och välbärgade människor Nädå, kanske kan fiska från motarden på nåt sätt
Ursprungligen postat av Nikita
Grymt fin Borre ! Exakt hur mycket den väger vet nog ingen förrän ni kontrollerat vågen ... en sak är jag dock säker på. Den är nog minst dubbelt så tung som min största ! Stort grattis till drömfisken !
/ Bergman på Nikitas inloggning
Ska föra vidare! Ska fanimig åka och hämta roten till allt ont (vågen) nu så man orkar somna inatt. Skönt uttryckt, "minst dubbelt så tung som min största".
edit: Kollar vågen i morgon. Nån som har snott alla fyra hjulen på bilen och vänster baklykta. Orkar inte köpa nytt nu..
Kommentera