Tycker deras namnlösa sjunkande wobbler (14 cm, 36 g) funkar helt okej. Någon som testat deras wobbler "Gale" som är 13 cm lång och flytande? Har inte testat den ännu.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Biltema , varför inte?
Collapse
X
-
Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson
-
vad jag vet så fångas en hel del lax på vänern på gale. Tror den är helt ok, själv väljer jag ngt annat märke som bomber, tomic el strike pro. Måste tro på det man släpar efter båten också, men gör man bara det så kan man komma långt.Ursprungligen postat av Petey21 Visa inläggTycker deras namnlösa sjunkande wobbler (14 cm, 36 g) funkar helt okej. Någon som testat deras wobbler "Gale" som är 13 cm lång och flytande? Har inte testat den ännu.
Ett tips kan vara att byta ut krokarna till kemvässade..
Kommentera
-
Har kört den till spodspöet vid karpfiske, prisvärd och stark. Har en polare som kör den till karpfisket och han är nöjd.Ursprungligen postat av dandark Visa inläggbiltemas flätlina ska visst vara bra... nån som har något att säga om den?
Biltemas blåa mjuka runda kylväskor är kalas till mycket, vattentäta så man kan blanda mäsk i dom och sen skydda det genom att stänga. Bra att packa mat i till karpturen, när man tömt den är det bara att knöla ihop den. För under en hundring är det ett klipp.
Biltemas gröna fyrkantiga rullväskor rymmer 2 baitrunner 5010, eller extraspolar, blyn, krokpaket m.m. För runt 50 spänn är det MYCKET billigare än Fox, Nash o grabbarna.
Så visst finns det bra grejor.....men jävlar va skit det finns också ;-)
// Agravitate et accuratissime sit virtus
Team Gorilla - Karpsektionen .... No Monkey Business
Kommentera
-
Den gröna flätade linan, 0,14mm, 200m för 99:- har jag fiskat med två gånger. Båda dagarna har den trasslat riktigt illa och när jag trasslat upp skiten så släpper flätningen. Detta har aldrig hänt med Power Pro som är snart ett år och fiskad med rätt mycket.
0,14mm upplever jag nästan som dubbelt så tjock som min Power Pro 0,17 eller 0,19mm.
Bara så Ni vet.
Senast ändrad av Elka; 2007-05-29, 17:03.
Kommentera
-
Det är fladen, elller har jag fel ? :PUrsprungligen postat av Elka Visa inläggDen gröna flätade linan, 0,14mm, 200m för 99:- har jag fiskat med två gånger. Båda dagarna har den trasslat riktigt illa och när jag trasslat upp skiten så släpper flätningen. Detta har aldrig hänt med Power Pro som är snart ett år och fiskad med rätt mycket.
0,14mm upplever jag nästan som dubbelt så tjock som min Power Pro 0,17 eller 0,19mm.
Bara så Ni vet.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av SvalkanÄr det någon som känner till denna symbol som sitter på ett Jerkbait?
Sitter tryckt på ovansidan...1 Foto-
Kanal: Bilder & fotografier
2025-12-04, 15:50 -
-
av PeterlarsHallåj! Fick en julkalender med fiskedrag nu i julas av sambon, tyvär var det en scam och alla drag...1 Foto
-
2025-05-22, 11:44 -
-
Vi drog ut på en av öarna utanför Varholmen i Onsdags och drog vi våra första Horngäddor för året. Här...1 Foto
-
2025-05-09, 07:07 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av KreativaFiskarnGbg, 2025-05-09, 07:07
|
2 svar
358 visningar