Biltema , varför inte? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Biltema , varför inte?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Tycker deras namnlösa sjunkande wobbler (14 cm, 36 g) funkar helt okej. Någon som testat deras wobbler "Gale" som är 13 cm lång och flytande? Har inte testat den ännu.
    Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

Kommentera

Ursprungligen postat av Petey21 Visa inlägg
      Tycker deras namnlösa sjunkande wobbler (14 cm, 36 g) funkar helt okej. Någon som testat deras wobbler "Gale" som är 13 cm lång och flytande? Har inte testat den ännu.
      vad jag vet så fångas en hel del lax på vänern på gale. Tror den är helt ok, själv väljer jag ngt annat märke som bomber, tomic el strike pro. Måste tro på det man släpar efter båten också, men gör man bara det så kan man komma långt.

Ett tips kan vara att byta ut krokarna till kemvässade..

Kommentera

Ursprungligen postat av dandark Visa inlägg
        biltemas flätlina ska visst vara bra... nån som har något att säga om den?
        Har kört den till spodspöet vid karpfiske, prisvärd och stark. Har en polare som kör den till karpfisket och han är nöjd.

Biltemas blåa mjuka runda kylväskor är kalas till mycket, vattentäta så man kan blanda mäsk i dom och sen skydda det genom att stänga. Bra att packa mat i till karpturen, när man tömt den är det bara att knöla ihop den. För under en hundring är det ett klipp.

Biltemas gröna fyrkantiga rullväskor rymmer 2 baitrunner 5010, eller extraspolar, blyn, krokpaket m.m. För runt 50 spänn är det MYCKET billigare än Fox, Nash o grabbarna.

Så visst finns det bra grejor.....men jävlar va skit det finns också ;-)

// A
        gravitate et accuratissime sit virtus

Team Gorilla - Karpsektionen .... No Monkey Business

Kommentera

Kan bara säga att biltemas vadare är bland de tåligaste jag testat, klarar mycket slit osv. Jag fick Sportfiskeakademin i Forshaga att köpa in dessa.

Kommentera

biltema

en polare till mig köper alla sina wobbler på biltema,han har fått 3 fina gäddor över 10 .+ mängder av mindre,å även fina gösar,själv har jag aldrig provat,!

Kommentera

Den gröna flätade linan, 0,14mm, 200m för 99:- har jag fiskat med två gånger. Båda dagarna har den trasslat riktigt illa och när jag trasslat upp skiten så släpper flätningen. Detta har aldrig hänt med Power Pro som är snart ett år och fiskad med rätt mycket.
              0,14mm upplever jag nästan som dubbelt så tjock som min Power Pro 0,17 eller 0,19mm.

Bara så Ni vet.
              Senast ändrad av Elka; 2007-05-29, 17:03.
              [FONT=Comic Sans MS]Skit fiske var det![/FONT]

/Team Abbe ><>

http://team-abbe.spaces.live.com

Kommentera

Köpte lite spinnare och några wobblers idag. Ska testa spinnarna nu i veckan. Jag ger rapport om dom fungerar bra.

Kommentera

Biltema, Clas Ohlsson, Jula Alla är bra! De har sina fördelar.

Kommentera

Ursprungligen postat av Elka Visa inlägg
                    Den gröna flätade linan, 0,14mm, 200m för 99:- har jag fiskat med två gånger. Båda dagarna har den trasslat riktigt illa och när jag trasslat upp skiten så släpper flätningen. Detta har aldrig hänt med Power Pro som är snart ett år och fiskad med rätt mycket.
                    0,14mm upplever jag nästan som dubbelt så tjock som min Power Pro 0,17 eller 0,19mm.

Bara så Ni vet.
                    Det är fladen, elller har jag fel ? :P

Kommentera

Själv så skulle jag dra mig för att köpa något på Biltema, förutom ankare eller så. Skulle absolut inte köpa någon som helst fiskeutrustning där eftersom priset återspeglar kvaliteten.
                      Hälleflundrafiskare

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av KreativaFiskarnGbg, 2025-05-09, 07:07
                      2 svar
                      358 visningar
                      3 gillar
                      Senaste inlägg KreativaFiskarnGbg